Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

En bedankt 

Hij is idd leuk
Promessa schreef:hey steffie leuke foto's hoor.
ziet er netjes uit..
je kan echt zien dat je met hem vooruit ben gegaan.
alleen die voorhand maar dat weet je en dat komt wel met de tijd..
veel op oefenen dan komt het allemaal goed en dan loopt tie perfect
;

sinESappel schreef:Dat ziet er netjes uit! Ik blijf het een super leuk paard vinden en we moeten écht een keertje meeten hor!! Doen we alvast een pre-Reelaer meeting! Want in week 1 ben ik er niet en ik moet Salsa toch een keertje zien...
Maar goed ff ontopic, ik vind dat ie erg netjes loopt en je zit er echt super op...beter dan ik!
Thirz schreef:Haai, ziet er super uit hoor! En ik wilde ff vertellen dat ik je ga zien in week 1 op t reelaer, ik begeleid dan namelijk een groep van trektocht...jeeh!!
misschien wel mijn groep dan
moes schreef:mooi dier, ben het eens met het comm over de hoofdhouding, vind je dat trouwens niet irritant met losse haren rijde?
hihi
om op te vreten!!
topsylover schreef:haaj!
hoe krijg je dat tog voor elkaar meid!
mooie zit heb je joh!
ben jaloers...hihi
ik ben er nu ook mee bezug mijn rug weer recht te krijgen i.p.v. een holle rug.
maar je voeten staan wel vaak naar buiten.en met die ene galopfoto staan je sporen er in of niet??
zeer mooi paardje ook!!om op te vreten!!
mah doe k niej hoowr!anders heb je dr nix meer aan haaha![]()
groetjes topsylover!!

sharir schreef:ik zag jullie geloof ik pas in het park rijden. was toen zelf met sharir aan het rijden. misschien dat jullie me gezien hebben. maar ik vind dat je op deze foto's naar binnen hangt niet recht op je paard. misschien lijkt het maar zo. maar salsa is wel leuk hoor. en een hele verbetering van een manege pony naar dit.