pellie@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hilde66

Re: pellie@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 17:17

Nimmedor schreef:
als je op de goede manier longeert dan gaat ie wel de kant op dat jij wil.
Conclusie: Zoek een andere instrucrice, want deze weet er waarschijnelijk net zo veel van als ik van auto's...

Nou dat vind ik een beetje overdreven, het is idd niet slim van die instructrice maar dit is alleen longeren en misschien moment opnames.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 17:47

even voor iets duidelijkheid over wat pel doet als je hem longeert, ik doe dat dus los volgens de emiel voest methode en dan krijg je dit soort acties:

Afbeelding

voor diegene die het niet snappen hij liep hier linksom...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 17:52

Nimmedor schreef:
als je op de goede manier longeert dan gaat ie wel de kant op dat jij wil.

je bent van harte uitgenodigd om het beter te komen doen. zoals je al zegt je doet een kleuter ook niet op het gymnasium, eerst moet je iets leren. we hebben al verschillende keren geprobeerd om pellie rustig de goede kant op te laten lopen. rechtsom is ie braaf maar linksom draait ie zich om de 2 meter gewoon om. leuk spelletje, dat snap ik ook, maar hij moet gewoon ff leren dat ie dat niet mag doen. dus dan maar met dat klooooote-touwtje!

je moet nou niet gaan overdrijven want zoals er al wordt gezegd een foto is een MOMENTopname (voor het geval je nog niet weet wat dat is PB je me maar). ik word echt gek van dit gezeur.

jullie doen net alsof we hem mishandelen! nou wie dat denkt is echt van harte uitgenodigd om een keer te komen kijken bij onze les. het is een tof mens dat ons helpt en ze helpt echt goed, pel liep voor het eerst echt ontspannen bij ons. ze hielp ff met longeren, dat touwtje heeft er echt 5 minuutjes aangezeten omdat ie HEEL EVEN moest leren dat ie niet steeds om moest springen. toen ie het doorhad hebben we het eraf gehaald.

maaaan waar blijft die opbouwende kritiek? of weten jullie niet wat dat is ofzo?

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:00

tuurlijk doe ik niet alsof je hem mishandeld, maar er zijn zoveel opties op hem goed te longeren ipv hem de juiste kant op trekken.
En alles bij elkaar opgeteld heb ik gewoon het idee dat je beter een andere instructrice te zoeken, of naast deze nog van een ander les te nemen.
Pb me verder maar als je het er niet mee eens bent, dan verpest ik je topic niet verder Knipoog