Maar wel dik verdiend zo te zien, echt superfotos en superponys en zo te zien ook super gereden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LadyLuna schreef:Heej, leuke pony, en je hebt hem mooi aan het lopen.
Alleen ik vind wel dat je je zit nog wat mag verbeteren, beter rechtop zitten,
en ik vind toch een rijasje chiquer die je bij Pasha aan hebt
Pasha schreef:hahahaha Bedankt iedereen
Ja ik zou wel naar het L1 kunnen, maar kom Orlando is ook nog maar jong, net zoals veel anderen in de B dus hij heeft ook het recht om alles rustig te leren, ook al is het een hengst en heeft hij z'n beweging en uitstraling mee
We doen dus rustig aan en gaan gewoon rond de 10 wp over denk ik
Om hem nou even naar het M te rijden.. zou misschien wel kunnen maar dan maak je hem kapot en dat is toch niet echt onze bedoeling
Bealy schreef:Pony's zijn sterk hoor, als de basis er maar goed in zit vormt de B t/m M1 eigenlijk sowieso geen probleem, ook al zijn ze nog wat jong. Mijn pony liep vroeger ook op zijn 5e in het M, als je qua training maar afwisselt en ook lekker buitenritjes maakt en springt enzoAls ze er maar plezier in blijven houden.
Echt 'stuk' rijd je ze niet zomaar, dan is de basis gewoon gruwelijk verkeerd gegaan.
Vanaf de M2 wordt het wel wat zwaarder maar dat kan een 5/6 jarige goed aan hoor. Ik denk dat pony's dat zelfs sneller aankunnen dan paarden, sommige paarden zijn nog wat 'slungelig'.
Als jij zulke punten haalt in de B hoef je daar niet lang te blijven hoor, zoveel moeilijker is de L1 ook niet. Ik zou nog een paar wedstrijden B rijden, ook voor de ervaring en nieuwe omgevingen enzo. En dan lekker naar het L1
*edit: Oh ja mooie foto's hoorMaar dat had ik geloof ik al gezegd. Lekker ding
Satine schreef:Wow wat een mooi hoofdje. Lijkt een beetje op een goedgekeurde NF-hengst die ik ken, Carl vd Liemers. Vader was Cranleigh Arden Shadow. Zit dat er misschien in? Of wat anders? Ben benieuwd...