Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juut schreef:hahaha, denk je leuk een paar rij-foto's te plaatsten, krijg je een hulpteugel-discussie aan je kont!Hoezo typisch Bokt?
Citaat:Want de leuke en makkelijkere paarden hebben vaak al genoeg gelopen in andere lessen.
Voorbeeld Beborah (waar Emy heel goed mee overweg kon, overigens) kent alleen de versnellingen hard of heel hard. Je kunt zien wat een knol het is, die houd je niet bij je met alleen een bit. Bovendien, wanneer ze merkt dat ze niet kan winnen met de Thienneman, gaat ze toch wat ontspannen. Terwijl je anders dus een les lang alleen maar aan het vechten bent.
Maar het ging toch eigenlijk heel erg goedl, vooral de afdelingsdressuur
mesastamp schreef:het is een slof.. dat verschil zie je toch duidelijk he kijk op de fotos van divoza
Paljassofie schreef:sorry maar dit vind ik niet echt ok![]()
of het nu slof of thiedemann is, het zijn zeer scherpe hulpteugels
thiedemann is ook heel scherp hoor, waarom denk je anders dat inrijden op jumping met slof wel mag, maar niet met thiedemann? en zeker als hij zo strak zit ,
verder heel leuke paarden enzo maarja, men kan weer zeggen dat het topic zo verziekt wordt maar ik zeg het toch maar om te helpen
sofie
mesastamp schreef:je houding vind ik netjes hoor... heb je trouwens "dubbele teugel " in je hand met rijden???
Janneke18 schreef:wat vond je van Janneke Anne? ik heb dr ook wel eens gereden maar ik vond dr altijd best lastig rond te rijden
Juut schreef:Anne, laat je aub niet ontmoedigen door dit gebok, kom nog eens langs met Irma want het was gezellig. En de foto's zijn echt leuk, zeker waar jullie alle drie op staan!