Havance @ work in de bak

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sok

Re: Havance @ work in de bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:31

gut wat zit iedereen toch te miepen over die bandages..
WAT heeft ze er nou aan als iedereen zegt dat ze verkeerd zitten, maar niet zeggen hoe ze dan WEL moeten Scheve mond
niet dat ik het zelf wel weet, maar ik ga er dan ook niks over zeggen Knipoog

vind het een erg mooi paardje hoor Lachen
jullie zijn echt een leuke combi! Ja

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 22:03

Mietje schreef:
gut wat zit iedereen toch te miepen over die bandages..
WAT heeft ze er nou aan als iedereen zegt dat ze verkeerd zitten, maar niet zeggen hoe ze dan WEL moeten Scheve mond
niet dat ik het zelf wel weet, maar ik ga er dan ook niks over zeggen Knipoog

vind het een erg mooi paardje hoor Lachen
jullie zijn echt een leuke combi! Ja

Omdat je dat alleen goed kan leren door het iemand voor te laten doen en te laten zien hoe het wel moet en dat vanaf de pc niet kan(zodat je er iemand bij hebt die je corrigeert bij het bandageren).

Daarom Scheve mond

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 22:12

wat een lage bak. Of lijkt dat zo??

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 14:50

Leuk paard en leuke foto's!!!

Het viel mij als eerste op dat het lijkt alsof het dak van de bak erg laag is. kan zijn dat het door de foto's komt hoor, maar dat viel mij zo op.

Ik loop vast heel erg achter, maar is dit nu je eigen bedrijf? ik wist dat je daarmee bezig was maar heb daarna het een en ander gemist (weinig gebokt).

Groetjes Renee

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 21:21

PriscaZ schreef:
Ik vind het er al best netjes uit zien. Je hebt het paard tenslotte pas kort en jullie moeten dan ook nog aan elkaar wennen. Daarbij geef je zelf al aan dat je een B ruiter bent, dus die hoge oprichting etc komt vanzelf wel als je blijft oefenen en lessen.

Dank je wel. Ook positieve reacties zijn welkom Haha!

PriscaZ schreef:
Misschien kan iemand op stal je uitleggen hoe bandages om gedaan horen te worden. Anders je instructeur om raad vragen. Ik mis volgens mij ook onderlappen... Zo is het zonde van de benen van je paard.

Nou, dan toch maar een opmerking ter "verdediging". Ik rijd normaal gesproken met peesbeschermers en had enkel voor de foto's de bandages even omgedaan. Inderdaad niet erg netjes door de haast, maar zo rijd ik dus NIET dagelijks. Even voor de duidelijkheid.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 21:23

Polly schreef:

Het viel mij als eerste op dat het lijkt alsof het dak van de bak erg laag is. kan zijn dat het door de foto's komt hoor, maar dat viel mij zo op.

Jullie hebben gelijk, de bak is vrij laag. Maar hoog genoeg om veilig in te rijden, hoor!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:57

Leuk paard, leuke combi!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 09:42

Yorghos schreef:
Polly schreef:

Jullie hebben gelijk, de bak is vrij laag. Maar hoog genoeg om veilig in te rijden, hoor!

Werd de bak eerst ergens anders voor gebruikt? Wij hebben namelijk ook best een hoge schuur maar net niet hoog genoeg om er in te kunnen rijden

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 13:46

kleinelinda schreef:
Werd de bak eerst ergens anders voor gebruikt? Wij hebben namelijk ook best een hoge schuur maar net niet hoog genoeg om er in te kunnen rijden

Het was voorheen een koeienstal.
De foto's vertekenen iets, hoor. Wij gebruiken de bak ook om in te springen, met grote paarden ook en dat gaat prima. Nog nooit mijn hoofd gestoten Bloos
[/quote]