ziet er verder super uit
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
teqil_mikey schreef:Wou je zeggen dat je er altijd bent als Elisha gaat rijden ofzo?![]()
De keren dat ik haar zie rijden rijdt ze idd met sporen. Stef rijd hier namelijk ook met Elisha d'r sporen
teqil_mikey schreef:
Hmmm dat is me nog nooit opgevallen dan![]()

Anders zou ik het toch niet zeggen

ShannaY schreef:
Ehm jaAnders zou ik het toch niet zeggen

teqil_mikey schreef:ShannaY schreef:
Ehm jaAnders zou ik het toch niet zeggen
Heb je niks beters te doen dan op Elisha te letten dan![]()
Wat boeit het nou of iemand met sporen rijd ofniet?![]()
Waar sommige mensen wel niet op letten zeg
En btw: waar was je gistermiddag dan toen ze aan het rijden was

ShannaY schreef:Ik zie jou op stal wel
Is wat handiger dan via via toch 

teqil_mikey schreef:ShannaY schreef:Ik zie jou op stal wel
Is goed hoor oeii![]()
![]()
Kom je deze keer wel zelf?Is wat handiger dan via via toch
KarinvdM schreef:Nou, een gezellige boel daar op Reijerbos...
ja, dat zou je bijna denken he!! Maar het is echt heel erg gezellig

Tulandro schreef:Tjonge, jonge, hoe oud zijn jullie nou. Het was gewoon een opmerking van shannaY en vervolgens gaan jullie er veel te veel op in, ze heeft niks negatiefs gezegd, het was gewoon een feit. Ze mag toch wel iets vragen? Ik dacht eerlijk gezegd ook dat elisha zonder sporen reed, maar bij haar vallen ze gewoon niet op, omdat ze goed naar beneden hangen.

frappa schreef:Ah Salsa die heb ik van de zomer in real life gezien toen elisha op ponykamp was. ( was leiding). Hij ziet er goed uit en is goed vooruit gegaan.
Let alleen op dat je hem niet teveel op de voorhand laat vallen maar probeer hem meer van achter naar voren te rijden, en ja let dan dus op je teugels maar dat is al gezegd.

Elisha schreef:Jezus wat een gezeik hier!
Als stef met sporen wil rijden doet ze dat. Ook al rijd ze met wielen of weet ik veel wat moeten zij en ik dat zelf weten! Het is toch mijn paard niet die van jullie
En ik rij ook met sporen hoor. Als jullie dat niet opvalt fijn, maar ga dan ook niet zomaar beweren dat ik dan maar zonder sporen rij
Ik weet niet hoor maar ShannaY jij bent er toch echt niet altijd als ik aan het rijden ben dus ik weet niet waarom je dat zegt
Het zal allemaal wel. Ik weet niet waar jullie je druk om maken.. mijn paard en mijn keuzes!

teqil_mikey schreef:Elisha schreef:Jezus wat een gezeik hier!
Als stef met sporen wil rijden doet ze dat. Ook al rijd ze met wielen of weet ik veel wat moeten zij en ik dat zelf weten! Het is toch mijn paard niet die van jullie
En ik rij ook met sporen hoor. Als jullie dat niet opvalt fijn, maar ga dan ook niet zomaar beweren dat ik dan maar zonder sporen rij
Ik weet niet hoor maar ShannaY jij bent er toch echt niet altijd als ik aan het rijden ben dus ik weet niet waarom je dat zegt
Het zal allemaal wel. Ik weet niet waar jullie je druk om maken.. mijn paard en mijn keuzes!
Zo idd Elish! Helemaal mee eens![]()
Ach ja sommige mensen weten niet beter
wat doe je eraan he

Tulandro schreef:Oe wat reageren we overdreven aangebrand, hoe kan jij van 1 regeltje zien dat shanna het sarcastisch bedoeld? Best knap. Als je terugleest, zie je dat jullie reacties aardig overdreven zijn. .
Tulandro schreef:Oe wat reageren we overdreven aangebrand, hoe kan jij van 1 regeltje zien dat shanna het sarcastisch bedoeld? Best knap. En inderdaad elisha, bij jou vallen de sporen echt minder op, ik moest gister zelfs erg goed kijken om jouw sporen te ontdekken, en daar bedoel ik niks negatiefs mee. Als je terugleest, zie je dat jullie reacties aardig overdreven zijn. En nee, die van mr.mikey hangen ook goed naar beneden.
Salsa is ontzettend vooruit gegaan de laatste maanden, hij loopt hier inderdaad te veel op de voorhand, maar elisha, de vorige keer in de priveles liep hij een stuk meer op zijn achterhand.
Verder ziet het er toch nog best wel goed uit hoor, maar ik heb beter gezien 
ShannaY schreef:Mr_Mikey schreef:Omdat ze die toen toevallig niet om had ofzo?
Ze rijd ook zo vaak met sporen hoor
Hmmm dat is me nog nooit opgevallen dan![]()