Salsa poging tot dressuur

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cleo_

Re: Salsa poging tot dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 16:48

probeer je hakken iets meer uit te drukken.. je hebt ze iedere keer opgetrokken (kan wezen dat het moment opnames zijn)

ziet er verder super uit Ja

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 17:49

teqil_mikey schreef:
Wou je zeggen dat je er altijd bent als Elisha gaat rijden ofzo? Clown Schijnheilig
De keren dat ik haar zie rijden rijdt ze idd met sporen. Stef rijd hier namelijk ook met Elisha d'r sporen Vork

Ik wou net zeggen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:09

teqil_mikey schreef:

Hmmm dat is me nog nooit opgevallen dan Haha! Bloos

Wou je zeggen dat je er altijd bent als Elisha gaat rijden ofzo? Clown Schijnheilig
De keren dat ik haar zie rijden rijdt ze idd met sporen. Stef rijd hier namelijk ook met Elisha d'r sporen Vork
[/quote]

Ehm ja Verward Anders zou ik het toch niet zeggen Koe

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:18

ShannaY schreef:

Heb je niks beters te doen dan op Elisha te letten dan Gaaaap
Wat boeit het nou of iemand met sporen rijd ofniet? Ach gut
Waar sommige mensen wel niet op letten zeg Koe
En btw: waar was je gistermiddag dan toen ze aan het rijden was Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:27

teqil_mikey schreef:
ShannaY schreef:

Heb je niks beters te doen dan op Elisha te letten dan Gaaaap
Wat boeit het nou of iemand met sporen rijd ofniet? Ach gut
Waar sommige mensen wel niet op letten zeg Koe
En btw: waar was je gistermiddag dan toen ze aan het rijden was Nagelbijten / Gniffelen

Ik zie jou op stal wel Haha!

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:41

Leuk paardje hoor! Ziet er netjes uit! Alleen inderdaad je teugels wat korter nemen!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:43

ShannaY schreef:

Is goed hoor oeii Hamer Nagelbijten / Gniffelen
Kom je deze keer wel zelf? Koe Is wat handiger dan via via toch Schijnheilig
Afbeelding

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:15

hey stef ik vind het er wel leuk uit zien hoor..
ja alleen dat hangen maar dat komt wel goed joh..

jij en mies heel veel plezier op stal vnaaf Tong uitsteken

pas maar op:P:D

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:24

teqil_mikey schreef:
ShannaY schreef:

Is goed hoor oeii Hamer Nagelbijten / Gniffelen
Kom je deze keer wel zelf? Koe Is wat handiger dan via via toch Schijnheilig
Afbeelding

Tjonge, jonge, hoe oud zijn jullie nou. Het was gewoon een opmerking van shannaY en vervolgens gaan jullie er veel te veel op in, ze heeft niks negatiefs gezegd, het was gewoon een feit. Ze mag toch wel iets vragen? Ik dacht eerlijk gezegd ook dat elisha zonder sporen reed, maar bij haar vallen ze gewoon niet op, omdat ze goed naar beneden hangen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:00

Nou, een gezellige boel daar op Reijerbos... Haha!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:34

KarinvdM schreef:
Nou, een gezellige boel daar op Reijerbos... Haha!

Knipoog ja, dat zou je bijna denken he!! Maar het is echt heel erg gezellig Clown

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 20:46

Hee Stef,

Commentaar is al gegeven.. verder ziet het er best leuk uit hoor Pling

frappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 21:37

Ah Salsa die heb ik van de zomer in real life gezien toen elisha op ponykamp was. ( was leiding). Hij ziet er goed uit en is goed vooruit gegaan.

Let alleen op dat je hem niet teveel op de voorhand laat vallen maar probeer hem meer van achter naar voren te rijden, en ja let dan dus op je teugels maar dat is al gezegd.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 21:57

Tulandro schreef:
Tjonge, jonge, hoe oud zijn jullie nou. Het was gewoon een opmerking van shannaY en vervolgens gaan jullie er veel te veel op in, ze heeft niks negatiefs gezegd, het was gewoon een feit. Ze mag toch wel iets vragen? Ik dacht eerlijk gezegd ook dat elisha zonder sporen reed, maar bij haar vallen ze gewoon niet op, omdat ze goed naar beneden hangen.

Het was ook een opmerking van mij!
Ik vond het een beetje sarcastisch over komen en dat ligt niet alleen aan mij!
Ze mag idd iets vragen en stef gaf daar antwoord op.. wat gaat ze erover door dan dat het haar nooit opgevallen is. Wat intresseerd ons dat nou ?! pff wil je zeggen dat haar sporen niet goed zitten dan?
Het zijn dezelfde sporen en ze zitten ook hetzelfde bij hun!

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 22:01

Jezus waar gaat dit over pff Scheve mond
Allemaal gezeik hier over sporen
Wat boeit dat allemaal nou wie er wel of niet met sporen rijdt!
Lijkt me sterk dat elisha 'd'r sporen anders zitten dan bij mij, want het zijn dezelfde en dan nog..ze hangen bij mij ook want ze zijn veel te wijd voor mij
Slapen

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 18:32

frappa schreef:
Ah Salsa die heb ik van de zomer in real life gezien toen elisha op ponykamp was. ( was leiding). Hij ziet er goed uit en is goed vooruit gegaan.

Let alleen op dat je hem niet teveel op de voorhand laat vallen maar probeer hem meer van achter naar voren te rijden, en ja let dan dus op je teugels maar dat is al gezegd.

Ja klopt Les chevaux toch Knipoog
En hij valt idd op de voorhand
Bedankt Knipoog

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 18:40

ik vind je wat lange teugels het effect geven of hij op de voorhand loopt door het hals strekken, en je zou je handen iets hoger mogen houden Lachen
verder vind ik het een leuk paard Lachen

Elisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 19:56

Jezus wat een gezeik hier!
Als stef met sporen wil rijden doet ze dat. Ook al rijd ze met wielen of weet ik veel wat moeten zij en ik dat zelf weten! Het is toch mijn paard niet die van jullie
En ik rij ook met sporen hoor. Als jullie dat niet opvalt fijn, maar ga dan ook niet zomaar beweren dat ik dan maar zonder sporen rij
Ik weet niet hoor maar ShannaY jij bent er toch echt niet altijd als ik aan het rijden ben dus ik weet niet waarom je dat zegt Verward
Het zal allemaal wel. Ik weet niet waar jullie je druk om maken.. mijn paard en mijn keuzes!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 20:02

Elisha schreef:
Als stef met sporen wil rijden doet ze dat. Ook al rijd ze met wielen of weet ik veel wat moeten zij en ik dat zelf weten! Het is toch mijn paard niet die van jullie
En ik rij ook met sporen hoor. Als jullie dat niet opvalt fijn, maar ga dan ook niet zomaar beweren dat ik dan maar zonder sporen rij
Ik weet niet hoor maar ShannaY jij bent er toch echt niet altijd als ik aan het rijden ben dus ik weet niet waarom je dat zegt Verward
Het zal allemaal wel. Ik weet niet waar jullie je druk om maken.. mijn paard en mijn keuzes!

Zo idd Elish! Helemaal mee eens OK dan! Ja
Ach ja sommige mensen weten niet beter Pling

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 20:12

teqil_mikey schreef:
Elisha schreef:

Zo idd Elish! Helemaal mee eens OK dan! Ja
Ach ja sommige mensen weten niet beter Pling

Elisha idd, vind ik ook maarja Clown wat doe je eraan he
Zoals mies al zei mensen bemoeien zich teveel met andermans zaken
Maar beter gaan we weer ONtopic want mijn topic is al genoeg verziekt aan dit sporengezeik heb ik ook niks.
Verder bedankt voor de reacties waar ik wel wat aan had Haha!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 22:00

Oe wat reageren we overdreven aangebrand, hoe kan jij van 1 regeltje zien dat shanna het sarcastisch bedoeld? Best knap. En inderdaad elisha, bij jou vallen de sporen echt minder op, ik moest gister zelfs erg goed kijken om jouw sporen te ontdekken, en daar bedoel ik niks negatiefs mee. Als je terugleest, zie je dat jullie reacties aardig overdreven zijn. En nee, die van mr.mikey hangen ook goed naar beneden.
Salsa is ontzettend vooruit gegaan de laatste maanden, hij loopt hier inderdaad te veel op de voorhand, maar elisha, de vorige keer in de priveles liep hij een stuk meer op zijn achterhand.

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 23:29

Tulandro schreef:
Oe wat reageren we overdreven aangebrand, hoe kan jij van 1 regeltje zien dat shanna het sarcastisch bedoeld? Best knap. Als je terugleest, zie je dat jullie reacties aardig overdreven zijn. .

Ik reageer niet overdreven aangebrand. Ik snap niet waar jij je zo druk om maakt. IK vond ShannaY d'r reacties sarcastisch overkomen. DAT is mijn mening. Het kan mischien niet sarcastisch zijn geweest maar zo kwam dat wel bij MIJ over!
Vandaar mijn reactie ook zo terug.
Ik snap niet waar je je druk om maakt. Dit is iets tussen Shannay en mij en daar hoef jij niet tussen te komen!
Ze mag mij ook antwoord komen geven in dit topic inplaats van dat jij dat voor haar doet.
Welke reacties noem jij overdreven als ik vragen mag!? Ik vroeg haar gewoon wat net zoals zij mr_mikey wat vroeg.. is daar wat mis mee ?

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 23:39

Tulandro schreef:
Oe wat reageren we overdreven aangebrand, hoe kan jij van 1 regeltje zien dat shanna het sarcastisch bedoeld? Best knap. En inderdaad elisha, bij jou vallen de sporen echt minder op, ik moest gister zelfs erg goed kijken om jouw sporen te ontdekken, en daar bedoel ik niks negatiefs mee. Als je terugleest, zie je dat jullie reacties aardig overdreven zijn. En nee, die van mr.mikey hangen ook goed naar beneden.
Salsa is ontzettend vooruit gegaan de laatste maanden, hij loopt hier inderdaad te veel op de voorhand, maar elisha, de vorige keer in de priveles liep hij een stuk meer op zijn achterhand.

Mag ik vragen waar ik overdreven reageer Verward
Ik weet dat hij idd hier teveel op de voorhand liep. Hij was dan ook ontzettend sloom en niet aan mijn been....

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 23:57

Hey stef
Leuke foto's.. hij loopt aardig op de voorhand idd, maar normaal loopt ie beter bij je Knipoog Verder ziet het er toch nog best wel goed uit hoor, maar ik heb beter gezien Haha!
En al dat gezeik hier dat over niks gaat tja... Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 00:42

ShannaY schreef:
Mr_Mikey schreef:
Omdat ze die toen toevallig niet om had ofzo?
Ze rijd ook zo vaak met sporen hoor Ja

Hmmm dat is me nog nooit opgevallen dan Haha! Bloos

Kijk, prachtig niks aan de hand...

Maar goed, ik snap best dat je voor je vriendinnetje wil opkomen, maar doe dat voortaan wanneer het nodig is en niet wanneer er niets aan de hand is. Want je zet je zelf zoo voor banketstaaf.. Als het JOUW mening is dat er iets sarcastisch overkomt, kun je dat de volgende keer beter eerst afwachten dan het te plaatsen, want nu heb je een balletje aan het rollen die je eigenlijk echt niet aan het rollen zou willen hebben.

Je zegt het zelf wel mooi, het is iets tussen jou en mij (Eigenlijk is het iets tussen jou en je ego, want meid, ik maak me echt niet druk om je!), waarom kun je dan niet beseffen dat het iets tussen mij en Mr. Mickey was? Terwijl er ook eigenlijk helemaal niks aan de hand was.. (Wat dus ook eigenlijk betekend dat jij je bemoeit met andersmans zaken)

Het is zo'n zonde dat je jezelf nu zo voor banketstaaf zet, vooral op stal, want weet je wat het is? Je brengt me je domme gedrag op stal en hier niet alleen jezelf in gevaar, maar ook je vriendin (die wel gewoon normaal kan reageren!), jullie zijn verzorgsters, en zoals jij je nu gedraagt, vooral op stal, zal dat niet voordelig voor je uitpakken. En dan heb ik het nu over de paardjes.

Mijn vraag was gewoon normaal, het is mij bij Elisha nog nooit opgevallen, wauw wat een zonde.. Ik vind Salsa erg vooruit gegaan, en je herkent hem met rijden zeker niet meer terug als ik hem nog als manegepony voorbij zie tuffen.. Die puntjes zijn zo binnen OK dan!