pony wordt veeeeel te diep gereden..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

1manier

Re: pony wordt veeeeel te diep gereden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 17:01

wowowowo, beetje rustiger kan ook wel Knipoog

Als je goed gelezen hebt dan snap je wel dat diegene die dit schrijft niet diegene is die met slof rijdt Knipoog , maar juist vraagt hoe ze het zal moeten vragen...omdat ze wil weten waarom hij/zij zo gereden wordt![/quote]

Haha ja sorry, had maar een klein stukje van het verhaal gelezen. Knipoog
Heb ' t beste met het paard. Ik weet de manier wel hoe dat paard gereden moet worden. Maar op manege heb je toch niets te vertellen.
Ik zou het ni weten, hoe ze het moet vragen.
Sorry zal de volgende keer beter lezen... Knipoog

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 17:28

het is misschien makkelijker als je er een foto bij kunt plaatsen, dan kun je goed zien of 'ie ook echt te diep loopt......en ik ben er zowieso niet zo voor om met een slof te rijden, tenzij de slof 'los hangt' dan vind ik het al beter, en dan gebruik je de slof dus ook goed!

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 20:53

precies!! Vork

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:41

Ik vind het echter wel een probleem dat manegeponys al met slofteugel gereden moeten worden.
Hoe kan ik als manegeruiter dan leren hoe een paard goed gaat?
Die ruiters hebben meestal nog niet zon goede zit, ze hebben weinig ervaring in hoe een paard goed loopt en dan gaan ze een slof er aan hangen. Welja geef ze gelijk een paar sporen erbij.

Waar moet dat dan nog heen? Die ruitertjes betalen om te leren rijden maar leren het dus niet goed.

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 22:09

1manier schreef:
Haal zowiezo die rotte slof eraf!
Hoe durf je daarmee te rijden!!!
Dit paardje zou nooit ontspannen over zijn rug kunnen lopen.
Haal de slof eraf, laat hem zijn hals langmaken (wat ie waarschijnlijk moeilijk wilt doen, omdat ie die slof gewent is!) en laat hem goed voorwaarts lopen(Hou je handen hoog!). Zo kan hij zijn rug ontspannen en zijn gangen zullen verruimen. Als hij nog diep loopt, loopt ie nog niet voorwaarst genoeg.

Nou probeer het!

Handen hoog???