Taco op wedstrijd.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: Taco op wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 09:48

Cayusejuhh schreef:
Is dit in Nieuwe wetering?? ik zou afgelopen weekend ook komen kijken maar had geen tijd.
een kennis reed mee op een fries en een bonte pony.
Die fries was overigens mijn oude paardje.

maar je foto's zien er mooi uit!!

Ja dat was in Nieuwe Wetering Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 10:53

ziet er netjes uit Ja !!
Volgens mij bespeurde ik op sommige foto's wel pianohandjes Haha! *foei enzoo Knipoog

Als je groet zou ik voortaan met je hand achter je zadel leggen zeg maar, staat netter als zo'n losvliegende hand Knipoog

Wel jammer van je punten, vaag dat je bij de betere proef lagere punten kreeg >;)

was het wel leuk?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 11:00

noedel schreef:
ziet er netjes uit Ja !!
Volgens mij bespeurde ik op sommige foto's wel pianohandjes Haha! *foei enzoo Knipoog

Ik heb in allebei mijn polsen een peesontsteking gehad dus het is voor mij uiterst onaangenaam om mijn handen netjes rechtop te houden Haha!

noedel schreef:
Als je groet zou ik voortaan met je hand achter je zadel leggen zeg maar, staat netter als zo'n losvliegende hand Knipoog

Doe ik ook maar ik denk dat ik hier net weer onderweg was om mijn teugel te pakken of nog onderweg was naar het eind van mijn zadel Haha!:D

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 13:50

Siegje schreef:
Mooi beestje!
Lekker stevig type..en toch mooi gelijnd.
Ik vind alleen dat je manen de volgende keer wel een cm of 3/4 korter mogen.. Ach gut

Stevig type Bloos! Taco is toch juist hardstikke luxe..

Maar ok jammer van je punten maar hij blijft hardstikke prachtig natuurlijk Kwijl

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:03

je hoord het heel vaak ,dat als je zelf het gevoel hebt dat je 2e proef beter ging de jury daar heel anders over denkt,
maar ik blijf erbij dressuur is een jury sport ze vinden het plaatje leuk of niet,je kunt bijna nog beter gaan springen een balk is een balk Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 14:51

Taaclover schreef:
noedel schreef:
ziet er netjes uit Ja !!

Ik heb in allebei mijn polsen een peesontsteking gehad dus het is voor mij uiterst onaangenaam om mijn handen netjes rechtop te houden Haha!

noedel schreef:

Doe ik ook maar ik denk dat ik hier net weer onderweg was om mijn teugel te pakken of nog onderweg was naar het eind van mijn zadel Haha!:D

Ooh sorry wist ik niet Bloos

En idd ja, dat kon ook nog Haha! *denkt volgende keer beter na Bloos Bloos

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 15:13

Ziet er netjes uit, en je hebt een mooie fjord! Knipoog
Ik vind hem alleen een beetje te dik Haha!

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 17:08

jammer van je punten
ziet er namelijk netjes uit hoor Haha!

RJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 10:52

Ik vind je fjord heel cool, haha en over je punten is ook al genoeg gezegd, maar wat het hélemaal af zou maken is als je een ander ding in je haar doet. Ik vind em namelijk erg lelijk Haha! maar ja smaken verschillen, ik denk alleen dat een knot er professioneler uitziet, helemaal omdat je tussen de paarden rijdt!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 11:21

Rensjuh schreef:
Ik vind je fjord heel cool, haha en over je punten is ook al genoeg gezegd, maar wat het hélemaal af zou maken is als je een ander ding in je haar doet. Ik vind em namelijk erg lelijk Haha! maar ja smaken verschillen, ik denk alleen dat een knot er professioneler uitziet, helemaal omdat je tussen de paarden rijdt!

Een knot bij zo'n cap kan echt niet
Er zit namelijk zo'n draaikop op.
En als je zou weten hoe dik maar haar is Knipoog
Voorheen reedt ik met hoedje maar dat mag binnenkort niet meer dus vandaar met cap.
En overigens rijdt bijna iedereen met zo'n netje dus val ik helemaal niet op, en krijg ik ook geen cijfer meer voor de verzorging Tong uitsteken

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 11:51

Misschien hield de jury niet van fjorden. Ik vind het er goed uitzien. Leuke combinatie!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 11:22

mooie foto's
die staart op de eerste foto mooi.