Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ponie schreef:ik vond het eerlijk gezegt erg tegen vallen willen ze het nog een keer doen mogen ze met een beter progamma komen en zorgen dat er niet zo veel uitvalt!
:D dat shetje voor die kar met dat rode vind ik echt lievvv!!!!
en die haf met die sterretjes...haha lijkt me voor even wel leuk
op de eerste foto waar ze met zijn 2en op zitten, is de achterste mijn zusje! Heb je nog meer foto's van de voltige gemaakt?
zo gaaf zit er een renstal in de buurt ofzo, zo jah weet jij een web adres ofzo?moes schreef:die renpaardenzo gaaf zit er een renstal in de buurt ofzo, zo jah weet jij een web adres ofzo?
super mooie fotos by the way
Quarterh0rse schreef:moes schreef:die renpaardenzo gaaf zit er een renstal in de buurt ofzo, zo jah weet jij een web adres ofzo?
super mooie fotos by the way
Duindigt zal je toch wel iets bekend klinken? zit er niet zo heel erg ver vandaan.
stef schreef:Heb je een soort van roodschimmel bont achtig iets gezien? Afgeschoren manen, staart tot op de sprong. Vermoedelijk met barefootzadel.
Is een ex stalgenoot van mij, en die zou gaan hoorde ik (Met een Criollo)
}>
aukje91 schreef:Wauw gaaf zeg!!
Ziet er leuk uit allemaal.
Alleen die jockey trekt op zowat elke foto dr paard in de mond

iknicky schreef:mooie foto's
Veel blote tandjes te zien
maar ja..zo zijn die jockeys bijna allemaal

)
. 
Mulan schreef:iknicky schreef:mooie foto's
Veel blote tandjes te zien
maar ja..zo zijn die jockeys bijna allemaal
Mmm... ik vind de foto's kwalitatief erg mooi.
De deelnemers zullen ook best een hele leuke dag hebben gehad. Of de paarden er ook zo over denken, betwijfel ik dan wel weer een beetje. Echt blije koppies zie ik er niet tussen bij die renpaarden...
Of ben ik gewoon een softie?
.
jammer. Sterrenpaardje herkende ik al als ik het goed heb van Bokt voor Azië. Vondt het toen al een kanjer, dus leuk om hier weer terug te zien.