wouw die is mooi mandie manen zijn cool
ziet er netjes uit hoor die wedstrijd foto's
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

wouw die is mooi man
SuuSkeBaB schreef:h0e kan het dat de vorpluk in een keer zo veel is gegroeit dan??
wauw wat een beauty!!![]()
wat is dr vader? echt een super kwijl hafje!!

Paulusjuh schreef:Heeeeeeeey daar is Luna weer!!
Echt nog steeds een onwijs lekker ding zeg!!
En wat kan ze lopen!! (kwijl)
Beterschap!!
Enne laat het me weten als de kleine er is he...
horselover21 schreef:Paulusjuh schreef:Heeeeeeeey daar is Luna weer!!
Echt nog steeds een onwijs lekker ding zeg!!
En wat kan ze lopen!! (kwijl)
Beterschap!!
Enne laat het me weten als de kleine er is he...
En .. wil je luun nog steeds kopen??![]()
je moet wel even je onderschrift veranderen hoor!!
Barbie1986 schreef:Whaaa hoe heb je die voorpluk zo gekregen? Please vertel mij het geheim! Mijn pony heeft onwijs dikke manen aan 2 kanten maar echt lang worden ze niej!
Hmmm maar het is toch ook erfelijk bepaald hoe lang je pony haar/zijn manen worden?
horselover21 schreef:Ja inderdaad, als zo'n vlecht gaat irriteren bij een pony, gaan ze schuren en dan ben je veel verder van huis!
Ik zou het wel proberen, maar bijvoorbeeld, 2 dagen vast, 1 dag los.
Zo deed ik het ook altijd, nu staat ze altijd gevlochten op stal, en ik rij haar ook gevlochten, af en toe, en in de wei, borstel ik haar manen lekker uit, en spray het in met anti-klit, en mogen ze lekker los.
Bij luna spaart het echt manen.
Succes!!
)

El_vis schreef:Ja, echt een prachtig dier die Luna, echt super mooi als je dast uiterlijk ziet, wat een droompaardje.
pke genoeg met slijmen, maar ik meen het wel![]()
![]()
![]()
}> horselover21 schreef:El_vis schreef:Ja, echt een prachtig dier die Luna, echt super mooi als je dast uiterlijk ziet, wat een droompaardje.
pke genoeg met slijmen, maar ik meen het wel![]()
![]()
![]()
KOPEN????}>