Oeps, het was niet mijn bedoeling om jullie massaal jaloers te maken...
Ja, het is hier echt schitterend... En het kan idd heel goed dat je plekken herkent Mickey, die 'Berg op' bijvoorbeeld, daar zijn wij toen 'Berg af' gegaan. 
Met mijn helm ben ik ook enorm blij, ik zie nu pas hoe goed-ie bij de rest van mijn spullen past. Alles in twee tinten blauw... En ik doe er nog niet eens overdreven mijn best voor, die jas bijvoorbeeld heb ik vier winters geleden (toen ik nog niet eens endurance reed) voor een tientje bij de Wibra gescoord en tot nu toe heel weinig gedragen (hij is nogal warm). 
Mijn vriendje is trouwens deze keer niet meegeweest op de fiets - hoewel het wel had gekund, ik kwam vanmorgen ook redelijk wat mountainbikers tegen in het bos. Marco en ik hadden gisteren allebei vrij genomen met het oog op Duitsland en die vrije dag hebben we op deze manier alsnog goed besteed. Marco is met de auto naar een paar stopplaatsen gereden en zo had ik deze keer geen groom met water of dekens, maar met alleen een camera.
Met die zooltjes gaat het echt fantastisch, rijden door de sneeuw. Je moet alleen uitkijken op paden met platgereden sneeuw (door autobanden), die kunnen aardig glad zijn. De middengedeelten van de paden waren nog 'ongerept' en de zijkanten ook. Kilometers lang 'Tiefschnee'! Heerlijk om daar doorheen te galopperen... 
Ik heb vanmorgen ook weer normaal kunnen rijden, anderhalf uur weggeweest met vrij veel galop, meer dan gisteren. Hoefde alleen af en toe even af te remmen voor langlaufers en zelfs wat mountainbikers (bikkels!). We hadden veel bekijks onderweg, grappig dat zoveel mensen onderweg naar je roepen 'glijdt-ie niet weg?' of 'zullen we ruilen?' 
Morgenmiddag nog eventjes een stapritje maken (gok dat het dan wel heel druk zal zijn in het bos, zoals altijd op zondag) en dat zal dan wel de laatste sneeuwdag zijn...