Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:josien,
Dit herken ik HEEL erg.
We hebben een kleine binnenbak, en op de rechterhand is ze echt ongeloofelijk scheef, dan doet ze de kont echt naar binnen.
En dat trekken en rennen gebeurt echt in de hoeken, ik denk dus dat het idd een stukje balans is wat ze mist.
Met haar rug is niks mis, heb er al op zitten drukken en niks duidt verder ook op rugproblemen, ze is niet bang voor het zadel of degelijk.
josien schreef:Citaat:josien,
Dit herken ik HEEL erg.
We hebben een kleine binnenbak, en op de rechterhand is ze echt ongeloofelijk scheef, dan doet ze de kont echt naar binnen.
En dat trekken en rennen gebeurt echt in de hoeken, ik denk dus dat het idd een stukje balans is wat ze mist.
Met haar rug is niks mis, heb er al op zitten drukken en niks duidt verder ook op rugproblemen, ze is niet bang voor het zadel of degelijk.
Dan heb je het grootste probleem al gevonden de scheefheid. Ga onder begeleiding je paard recht richten met iemand die weet waar hij/zij over praat. Als je paard recht is kun je kijken wat er nog over blijft aan probleem en mijn vermoeden is dat het dan geheel weg is waar je nu mee zit.