Ziet er netjes uit hoor !
Ik schat je 14/15 ?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Gefeliciteerd met je 1e plaats
Myra1 schreef:1) Ik schat je ongeveer 14/15
2) Ik vind dat je heel netjes rijdt voor iemand die 2,5 jaar rijdt
3) Je zegt het al, je handen. Probeer telkens al je een ophouding maakt je handen vanuit je pols ietsjes naar binnen te draaien. Zo voorkom je dat je je handen vast gaat zetten. (K heb zelf ook die vreselijk nare tik en dit krijg ik te horen van mijn instructeur. Misschien helpt het ook voor jou?)
Bally schreef:Je zit er zeer mooi op een echt mooi plaatje volgens mij zijn julie echt een goed team . maar mischien (ik weet het niet hoor het is maar een ideetje ) je kunt mischien iets meer lachen dat had ik zelf ook last van hoor dat doe ik nu wel en ik krijg zeker een punt meer en de jury schreef er al is op je rijd zeer graag dat zie je meteen je hebt er echt plezier van ik zou het in ieder geval is proberen het is maar een tip hoor echt niet om je aftebreken in ieder geval er nog heel veel sucses er mee groetjes
Ik snap niet waarom maargoed

Cloverdale schreef:op de derde foto hangt je binnen teugel te los
en je moet je handen iets beter rechtop houden
ik vind het er verder netjes uitzien
ik schat je zo'n 16 jaar

Liefffffff Pega
sharonalover schreef:Leuk paard!!(is net een paard, toch, 1.60, las ik?)
Weet je, het zin dezefde aftekeningen als mijn pony, bij het hoofdje, en bij het achterbeentje, vond ik wel leuk, weet je misschien de afstammeling??
Ik vind het er leuk uitzien!!

maschaa schreef:hoi hoi,
leuk paard,
maar even een hele andere vraag?
waar rijd je??
ik rijd zelf in Kwadijk op de Paardenhof.
rijd daar ook wedstrijden in de F11
Hoeveel winstpunten moeten jullie halen voor je naar een hogere catogorie kunt??
en mogen jullie altijd opdezelfde paarden rijden??
sorry dat ik zo nieuwsgierig ben