hopelijk staan mijn foto's van de hengst erop!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: hopelijk staan mijn foto's van de hengst erop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 13:08

casirask schreef:
Ja sorry, Hij heet dus Puck, maar dat hengst noemen is een tick van de hele stal. Ik rij namelijk op verschillende stallen, en ze worden of bij afstamming of geslacht genoemd. Ik zal er op letten dat ik hem bij zijn naam noem! Haha!

Gewoon de hengst blijven noemen hoor. Lachen
Er zijn er zat die dat doen. Of ze worden inderdaad 'de Jazz' of 'dat vosje' genoemd. Clown

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 14:10

dat scheelt idd.....voel je je best banketstaaf he als je daar met je smoel in t zand ligt.....haha ik had t laatst nog een keertje met springen....alleen mijn ruintje maakt een mooie ereronde door de hele manege en kwm toen maar eens kijken hoe t met mij was.....

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:24

wat een mooi paard zeg!! Balen van je eerste proef, maar je 2e proef maakt een hoop goed!!

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 15:35

Dank je! Er staat nog een foto op wat verder naar beneden onder dressuur met Puck op wedstijd. Deze is gemaakt door een fotograaf voor ik eraf viel!
Hij is niet duidelijk omdat ik er weer een foto van heb gemaakt. Als de foto's binnenzijn van het net zet ik hem er goed op!