Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Siegje schreef:Nee maar is het leuk om kritiek te krijgen als je juist trots bent op je paardje?
Ik snap niet waarom je er dan bijvoorbeeld niet bij had kunnen zeggen dat ie er leuk uitziet MAAR...
Verder heb ik geen zin in deze discussie dus wil je verder kibbelen PB me maar..
maar ik vind dattie heel leuk springt!
MissSisa schreef:Waarom moeten er voor filmpjes op Bokt(of foto's) gelijk hoog gesprongen worden???
Alle paarden die over 1.40 willen komen zullen wel wat techniek moeten tonen om er fatsoenlijk over te komen.
. Het is natuurlijk wel een flinke huppel voor zo'n pony. MissSisa schreef:Waarom moeten er voor filmpjes op Bokt(of foto's) gelijk hoog gesprongen worden???
Alle paarden die over 1.40 willen komen zullen wel wat techniek moeten tonen om er fatsoenlijk over te komen.
Soraya92 schreef:ik sluit me aan bij de mening van missisa & Love_Sodera , want waarom trekt iedereen toch het hout zo hoog op ? is dat stoer ofzo ? wat als hij er nou wel in beland ? Knap dat ie het springt natuurlijk , maar wees eerlijk voor het paard!

... maar idd het valt mij ook wel op dat veel mensen de balken omhoog trekken voor de foto...maar jah das eigen keus he... verder leuk filmpje

Nimmedor schreef:en wat ALS een paard die balk raakt!!! dan valt die er echt wel vanaf hoor, iedereen altijd moeilijk te doen
!!!!!
!lekker makkelijk voor het paard om het hoger te zetten !
) kregen dikke stops op die dingen!!

Soraya92 schreef:Hahaha idd Misssisa ,
opscheppen mag , maar niet met zoiets simpels
*wacht op de 15 cavaletties van 30 cm![]()

Maar doe dan iig bescherming om. Ctal schreef:Je moet je ook niet gelijk zo aangevallen voelen na de reactie van Mis sissa dat siert je niet...ze zegt alleen dat ie iig wel ( een beetje) goede techniek moet hebben om er over heen te komen..niets negatiefs hoor
Ik vind het ook wel hoog...snap ook niet zo goed wat je eraan hebt...maar als je t leuk vind moet je t zeker doenMaar doe dan iig bescherming om.
) 50 cm.................
Soraya92 schreef:maar goed ... zegt 1.40 m iets over de kwaliteit ? hihi ... ik wil een haf wel een 1.40 parcour onder de man zien springen![]()
en myra1 die mag dan ook meedoen ... want het springen is ZOOO simpel ...er komt toch niks bij kijken aangezien haar paard alleen maar 1.25 of hoger wil! dus ik ben benieuwd
) 
!!!