King de superspringende haflinger. 1.40 vrijspringen filmpje

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

unicorn_kiss

Re: King de superspringende haflinger. 1.40 vrijspringen fil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:59

zo die kan goed springe
chapeau

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:29

Siegje schreef:
Nee maar is het leuk om kritiek te krijgen als je juist trots bent op je paardje?
Ik snap niet waarom je er dan bijvoorbeeld niet bij had kunnen zeggen dat ie er leuk uitziet MAAR...
Verder heb ik geen zin in deze discussie dus wil je verder kibbelen PB me maar..

jezus wat n belachelijke opmerking....
kom op he, vooral in de paardenwereld zul je ALTIJD kritiek krijgen... dit is geen kritiek op jouw ofzo...
waarom moet ze eerst helemaal geweldig doen over je pony en daarna kritiek gaan geven

Ik vind het knap dat je dit met n haf doet, maar k kan t filmpje niet zien dus over zn techniek kan k geen commentaar geven...

edit: waarom mag MissSisa geen commentaar meer geven? omdat ze in t begin van haar boktcarriere n paar foutjes heeft gemaakt... ze mag tog gewoon haar mening geven? het is niet compleet afkrakend, ze geeft haar mening hierover, en geeft er uitleg bij!! ik vind dat je in dit topic hierover niks kan zeggen

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:39

Leuke haf!!
Enne ik ga geen commentaar geven heb er totaal geen verstand van Tong uitsteken maar ik vind dattie heel leuk springt! *LOL*

pluimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:54

MissSisa schreef:
Waarom moeten er voor filmpjes op Bokt(of foto's) gelijk hoog gesprongen worden???

Alle paarden die over 1.40 willen komen zullen wel wat techniek moeten tonen om er fatsoenlijk over te komen.

ik vind dat deze haf er fatsoenlijk overheen komt!! en nee veel hafjes hebben de springtechniek van een springgefokt paard of pony niet!! dus des te knapper dat een hafje dit haalt!

ziet er super uit!! het record van mijn hafje is tot nu ook iets van 1,30 1m 40 die had geen zin om alleen in de bak te blijven staan haha

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:02

Ik vind de reactie van MissSisa echt nergens op slaan.

Wat maakt het uit dat de foto's op bokt meteen van zulke hoge sprongen zijn? Als ik ga springen en ik heb een fototoestel mee dan trek ik de balken ook een eindje op. 'Gewoon 1 meter springen' doen we vrijwel wekelijks, dus dan is dat toch niet bijzonder meer?

In elk geval: ik vind dat je pony leuk springt, hij doet t toch maar mooi Lachen. Het is natuurlijk wel een flinke huppel voor zo'n pony.

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 23:00

dankjewel voor de leuke reacties..
en misschien heb ik wel iets te heftis op die reactie van miss-nogat gereageerd, maar ik bedoel, is het nodig om zo te reageren??

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 23:07

MissSisa schreef:
Waarom moeten er voor filmpjes op Bokt(of foto's) gelijk hoog gesprongen worden???

Alle paarden die over 1.40 willen komen zullen wel wat techniek moeten tonen om er fatsoenlijk over te komen.

stomme opmerking, je mag best kritiek geven maar dan wel fatsoenelijk en het niet over het algemeen hebben, maar over de pony

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 23:45

ik sluit me aan bij de mening van missisa & Love_Sodera , want waarom trekt iedereen toch het hout zo hoog op ? is dat stoer ofzo ? wat als hij er nou wel in beland ? Knap dat ie het springt natuurlijk , maar wees eerlijk voor het paard!

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 00:40

Soraya92 schreef:
ik sluit me aan bij de mening van missisa & Love_Sodera , want waarom trekt iedereen toch het hout zo hoog op ? is dat stoer ofzo ? wat als hij er nou wel in beland ? Knap dat ie het springt natuurlijk , maar wees eerlijk voor het paard!

Deze reactie vind ik nog veel leuker! *LOL*

Omdat die pony makkelijk springt wordt er 1.40 neergezet om nog een uitdagend sprongetje neer te zetten... Arm paard. Ach gut
Sommige paarden vinden springen nou eenmaal leuk. En een metertje springt elk paard nog wel, zelfs die kleintjes komen meestal aardig in de buurt.

Als ik met mn mérens lager dan 80 bouw trekt ze dr poten niet een op. Dan zit je al gauw boven de meter te bouwen. Ik heb zo'n vermoeden dat dit hier ook het geval is.

(En over wat als hij er nou wel in land: ik spring (sprong, geen tijd gehad) wekelijks 1 meter-1.25 m met Eef (1.45 m). Ze is 1x midden in de sprong geland, een triple van 1.10. We struikelden bij de afzet, als er 60 cm had gestaan was ze er ook in geland)

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 02:31

idd goed van jouw hafje dat hij erover heen komt Haha! ... maar idd het valt mij ook wel op dat veel mensen de balken omhoog trekken voor de foto...maar jah das eigen keus he... verder leuk filmpje Cool

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 07:45

en wat ALS een paard die balk raakt!!! dan valt die er echt wel vanaf hoor, iedereen altijd moeilijk te doen Rolleyes

wencalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 08:36

wooooooooooow, wat een SUPER haflinger!! *LOL*
zeker wat mee gaan doen!!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 09:03

Nimmedor schreef:
en wat ALS een paard die balk raakt!!! dan valt die er echt wel vanaf hoor, iedereen altijd moeilijk te doen Rolleyes

En wat als je paard en door heen gaat en het springen opeens niet meer zo leuk vind???

Ze rijd geen spring wedstrijden met het beestje (als ik dat goed gelzen heb). Dus waarom moet hij in gods naam 1.40 springen???

Heeft het nut??? Nee................

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 09:05

Even een vraag:

Waarom heeft je pony geen peesbeschermers om??? Of zie ik dat verkeerd???

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 09:18

OMG dan ben je heel verkeerd bezig, ook nog eens geen peesbeschermers om Hamer
kom op he.... denk ff na, bij n hoogte van 70 cm oid geen peesbeschermers ok, maar als t 1.45 staat!?!!? Lips are sealed!!!!!

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:41

Hahahahahaha Myra1 , jij hebt pas een leuk antwoord! Jouw paard kan dus niet springen met 80 centimeter ? Dan trekt hij zijn benen niet op ?HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!1
Ga dat hem eerst eens leren dan zonder op te bouwen , nog best moeilijk he een goede sprong van 80 centimer maken Knipoog !lekker makkelijk voor het paard om het hoger te zetten !

Dat is altijd zo sneu dat mensen dan denken dat hun paard kan springen omdat het 1.20 m of hoger staat! Ga maar eens cavalleti op 20 30 cm zetten , 15 achter elkaar en eroverheen draven ..kijken of ze het nog zo goed kunnen ! Het is alleen maar een teken dat je paard er geen zin in heeft , omdat het inprincipe moeilijker is!
En ik vind het ook behoorlijk dom om het hout op te trekken , want ik ben het zeker met al die anderen eens , wat als hij erin springt en het niet meer leuk vind ?

maarja ....JE BENT NATUURLIJK HEEL STOER ALS JE PAARD OVER 1.40 M KOMT ! Clown Clown Slapen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:45

just t is n geweldige reactie!
in balkbrug afgelopen week, in t Z en ZZ stond er n in uitje, al die ruiters struikelden daarop....
In ermelo, kweenie meer wanneer, der stonden in uitjes, al die springruitertjes met hun Z pony's ( Slapen) kregen dikke stops op die dingen!!
dus 1.40 is helemaal niet knap, zet er idd maar eens 10 in-uitjes neer en film die eens!!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:46

Wat een leuke haf!
Echt een heel gaaf filmpje zeg! *LOL*

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:49

Hahaha idd Misssisa ,

opscheppen mag , maar niet met zoiets simpels Lachen
*wacht op de 15 cavaletties van 30 cm Haha!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:50

Soraya92 schreef:
Hahaha idd Misssisa ,

opscheppen mag , maar niet met zoiets simpels Lachen
*wacht op de 15 cavaletties van 30 cm Haha!

ik ook.....

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:51

Je moet je ook niet gelijk zo aangevallen voelen na de reactie van Mis sissa dat siert je niet...ze zegt alleen dat ie iig wel ( een beetje) goede techniek moet hebben om er over heen te komen..niets negatiefs hoor Knipoog

Ik vind het ook wel hoog...snap ook niet zo goed wat je eraan hebt...maar als je t leuk vind moet je t zeker doen Knipoog Maar doe dan iig bescherming om.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:53

Ctal schreef:
Je moet je ook niet gelijk zo aangevallen voelen na de reactie van Mis sissa dat siert je niet...ze zegt alleen dat ie iig wel ( een beetje) goede techniek moet hebben om er over heen te komen..niets negatiefs hoor Knipoog

Ik vind het ook wel hoog...snap ook niet zo goed wat je eraan hebt...maar als je t leuk vind moet je t zeker doen Knipoog Maar doe dan iig bescherming om.

Ctal................. jij snapt wat ik bedoelde. Ja

Maarre ik wacht ook effe op 10 in uitjes achter elkaar op een hoogte van MAAR ( Knipoog ) 50 cm.................

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:55

maar goed ... zegt 1.40 m iets over de kwaliteit ? hihi ... ik wil een haf wel een 1.40 parcour onder de man zien springen Nagelbijten / Gniffelen
en myra1 die mag dan ook meedoen ... want het springen is ZOOO simpel ...er komt toch niks bij kijken aangezien haar paard alleen maar 1.25 of hoger wil! dus ik ben benieuwd Knipoog

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:57

Soraya92 schreef:
maar goed ... zegt 1.40 m iets over de kwaliteit ? hihi ... ik wil een haf wel een 1.40 parcour onder de man zien springen Nagelbijten / Gniffelen
en myra1 die mag dan ook meedoen ... want het springen is ZOOO simpel ...er komt toch niks bij kijken aangezien haar paard alleen maar 1.25 of hoger wil! dus ik ben benieuwd Knipoog

hahaha helemaal mee eens! volgens myra1 is het allemaal Zo gemakkelijk!!

Nou uhhmm... laat wat zien zou ik zeggen! (ik wil op de tribune zitten! Haha!)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:58

whahah dan zijn dus de AB-pony's die voor 4000 euries de toonbank over gaan niks waard, omdat die geen 1.40 kunnen springen Gestoord

en ja idd, I WANNA SEE THEM JUMPING Tong uitsteken!!!

kunne we vast kaartjes reserveren?