Looney @work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole_

Re: Looney @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 19:39

wat een leukerd Lachen
dat geel staat hem goed

bounty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 19:54

thanx Haha!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:27

Ik vind het er netjes uit zien, alleen loopt ze soms nogal uitelkaar.
Over de bandages is al wat gezegt.
Leuk paardje hoor! Haha!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:38

versace schreef:
Ik vind het een beetje raar dat je wissels gaat rijden om je paard soepel te houden en daarin tegen wat ik zie op de foto's is jou paard daar volgens mij nog niet aan toe.
Om je paard soepel te houden kun je dat beter op andere manieren doen.

Ik ben het hiermee eens, en om hem soepel te krijgen KAN je dat via wissels doen, maar het beeld wat mij de foto's geeft, geeft aan dat je daar en je paard nog niet klaar voor zijn.
Ookal zegt je instructrice dat, er zijn meer vreemde mensen op de aardbol. Nog even erbij nadenkend dat ze je verkeerd heeft leren bandageren.

En als je zo terug reageert op elke negatieve reactie, dan kan je beter vragen om geen commentaar te plaatsen.

Verder is het een leuk paard.

bounty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 09:33

het lijkt mij logisch dat ik uitleg en verdedig waarom ik wissels rijdt..
als ik er zelf niet achter stond wat ik deed dan zou ik het ook niet doen lijkt me. ik probeer dus alleen maar duidelijk te maken WAAROM ik dat doe..
over de bandages, ja dat heeft ze me geleerd maar ik heb er niet bij stilgestaan dat ze niet zo ver moeten mijn fout, kan mijn instructrice niets aan doen. bovendien denk ik dat zij toch echt wel weet hoe het moet, ze krijgt zelf ook gewoon les van Chardonnes en ze is gediplomeerd. bovendien heeft ze ongelooflijk veel verstand van de bewegingen en de bouw van het paard en hoe die op dingen reageerd, dus ja wat iedereen ook denkt ik blijf lekker naar haar luisteren Clown

MyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:11

Waarom zet je je foto's hier dan neer??
Kun je ze beter aan je instructie laten zien!!

bounty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 12:32

ik snap idd niet meer waarom ik deze foto's hier heb neer gezet
ik dacht dat het leuk was om is wat foto's te laten zien van mijn paardje
en hoe we het doen en dan over een poosje weer nieuwe met hoe het dan gaat.
maarja als je dan zo'n lage opmerking krijgt wannneer ik mijn instructrice verdedig dan denk ik idd niet dat er nog een vervolg komt.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 13:32

Er is niks mis met onder begeleiding wissels rijden.
Even wat tips: Probeer je knie naar beneden te drukken en je hak lager te houden (of teen omhoog dat werkt vaak beter).
Je enkel hoort op een lijn met je bekken. OP DEZE FOTO`S is dat niet zo. Je zit kan meer naar voren en je onderbeen iets naar achteren om het meer op een lijn te brengen.
Richt je blik naar voren, niet naar beneden. Daarbij zakt de borst ook vaak in. Borst naar voren (niet stijf maar wel ribbenkast oprichten). je "koplampen moeten naar voren schijnen," liefst iets omhoog.

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 15:41

Ach meisje,dat is typisch aan bokt Knipoog niet veel van aantrekken... Iets positief zeggen raakt soms moeilijk over de lippen van een bokker...
Gewoon lekker doorgaan met lesnemen en dan komt het vast wel goed met jullie Vork

Nikitaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:07

Hay Hay

ik begrijp het wel het is heel moeilijk om een paard naar beneden te krijgen met zo'n lange nek Baily mijn verzorgpaard (waar we sinds vandaag nietmeer op kunnen rijden) had daar ook heel veel moeite mee en ze was ook niet soepel in er lijf.

Om er in de nek soepel kan je ook eens proberen te halthouden en dan een beetje stelling links stelling rechts enz daar worden ze vaak ook lekker soepel in hun nek van.

Na nog veel plezier met je paardje groetjes Nikita.

Nikitaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:10

trouwens erg leuk paard en luister maar niet naar al die mensen hiero want die kunnen niet vanaf een paar fototjes zien hoe jij precies rijd ensow.

groetjes NIkita

bounty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 21:58

@ Lusitana: thanx, daar heb ik tenminste wat aan ik zal proberen er wat meer op te letten (ik verwaarloos me houding vaak een beetje)

@ MeiaLuna & Nikitaatje: ik zal idd proberen me er wat minder van aan te trekken enne Nikitaatje waarom kan je dan niet meer op je verzorgpaardje rijden?

Nikitaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 22:23

Ze had al Atrose en met Fysiotherapie konden we nog op haar rijden. Maar sinds vandaag is bekend geworden dat ze ooknogeens een peesblesure heeft. Dus we kijken het nog twee maanden aan stappen enz en of het dan minder word. Maar rijden zal er nooit meer inzitten. Maarjah gellukig hebben we nog een leuke tijd van haar gehad want als die Fysioterapeute er niet was geweest. Dan zou Baily er al een paar maanden niet meer zijn. Ze liep namelijk al een jaar met atrose en toen verzorgde ik haar al ,beetje poesten wandelen inbandageren en mooimaken ensow gewoon dat ze toch nog vrolijk was. En toen opgeefmoment had haar eigenaar(bailykarlos op bokt) besloten om haar in te laten slapen. en net voordat ze dat allenamal wou regelen kwam die Fysiotherapeute tevoorschijn. En we hadden nooit verwacht dat we ooit nog op haar konden rijden. Was toch al die aandacht die ik haar had gegeven nog ergens goed voor geweest. Maarjah hellaas zal het toch een keertje ophouden(dit moment dus)en omhaar met pijn te laten leven is ook niet goed.

Maar ze lijkt echt heel erg veel op jouw paard.

xxjes nikita

bounty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 08:25

wat erg allemaal.. maar wel goed van je wat je allemaal nog voor em heb gedaan!
mag je trots op zijn enne tja..
sterkte met het verwerken van 't verlies

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:00

Ik vind het een leuk paardje en (is mijn mening) vind het juist leuk om foto's te zien waarbij duidelijk is dat er aan iets wordt gewerkt. Zoals in dit geval een soepele rug. Het hoeft toch niet allemaal perfect te zijn? Beetje jammer als er een boze toon ontstaat op zo'n forum, het gaat erom dat de TS graag haar ervaringen deelt en trots is (tenminste dat haal ik eruit Knipoog ) op de vorderingen die ze maakt met haar paardje.
En natuurlijk mag je commentaar geven, daar leert iedereen toch van. Alleen denk ik inderdaad dat het verstandig is om naar de instructeur te luisteren.

Veel succes verder met Looney!

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:08

Hey ik vind dat je paardje leuk loopt, en dat je er zeker gebruik van moet maken als ie al zo makkelijk wissels springt...
Alleen indd helemaal in t begin gewoon lekker tijdens les en als de instrutrice erbij is... Maar je gaf al aan dat je dat deed...
Verder is er al commentaar gegeven op je houding en daar sluit ik me bij aan.. Verder stoer paardje (ik weet hoe lastig een lang paard bij elkaar te rijden is)

ff offtopic : Trek je niets aan van vaag commentaar... jij kent je paardje het beste!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:40

leuk paard..
bandage's is al gezegd...
En ik heb nog een klein dingetje.. miss je ellebogen een beetje langs je lichaam houden dat verstoord het beeld, verder leuk paard..

bounty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 13:21

thanx voor de leuke reacties en ja ik zal ook wat meer op me ellebogen gaan letten en me houding in 't algemeen (dan ben je zo met je paardje bezig en dan vergeet je jezelf gewoon Clown )

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:58

hoi

leuk paardje heb je! je rijdt haar netjes hoor en je hebt er duidelijk plezier in! doorgaan dus! Haha!
Mooie fotootjes!