Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
:~ 
Het blijft een mooie en gave Fjord

Echt super zo'n mooie Fjord die ook nog eens zo goed kan dressuren!
je rijd erg goed! GoldenDancer schreef:kel, zullen we met zn 3e maar naast onze schoenen (en ijzers) gaan lopen?![]()
![]()
![]()

hahaha uh.. ja 

ik heb tot nu toe weinig fjorden zo zien lopen 
Pasha schreef:En natuurlijk complimenten aan Fabienne... het zijn weer super fotos hoor
En ik ben wel heeeelll jalours op jou hoor....
Jij zit op taco
GoldenDancer schreef:Pasha schreef:En natuurlijk complimenten aan Fabienne... het zijn weer super fotos hoor
En ik ben wel heeeelll jalours op jou hoor....
Jij zit op taco
hahah ikke ook HEEL trots!![]()
hihi nee het moest van kel!![]()
hij zit trouwens heerlijk.. hij is echt prototype perfect paard!
lief, mooi, kan dressuuren, fotogeniek... wat wil je nog meer?
liefs Fab
Sorry maar ik vind ze wat te donker en niet mooi geschoten..
Was dit de eerste keer met S&T? Hij kijkt er niet erg van op volgens mij
.
). Miko schreef:Super foto's zeg! Het ziet er super uit, ik kan me voorstellen dat je heel trots op hem bentWas dit de eerste keer met S&T? Hij kijkt er niet erg van op volgens mij
.

Miko schreef:Ik begin zo langzamerhand wel heel jaloers te worden op alle mensen hier die van die gave foto's van hun paarden hebben, begin er steeds harder over na te denken om hier ook iemand voor in te huren in plaats van mijn vaste fotograaf (= vriendlief).

obelix schreef:Ik vind het een hele leuke fjord!! Je rijdt hem ook heel netjes..
obelix schreef:Ik vind alleen de kwaliteit van de foto's niet om over naar huis te schrijven.Sorry maar ik vind ze wat te donker en niet mooi geschoten..
Miss even een aandacht puntje voor de fotograve om daar even op te letten.. ?
Heb net even op de site gegeken van Fabienne,daar staan toch best goeie foto's op!!! Helaas dat deze wat minder zijn...