Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

talented schreef:talented schreef:
Doe het nou toch maar, ziet er een stuk beter en verzorgder uit! Dat is gewoon even wennen
echt niet!!! doen we niet hoor!!
talented schreef:Doe het nou toch maar, ziet er een stuk beter en verzorgder uit! Dat is gewoon even wennen
Luckey schreef:lisjuhandty schreef:heeyyzz
super fotows!!
hij loopt heel mooi en heeft volgens mij mooie en fijne gangen
alleen hij kan nog mooier worden als je hem/haar toileteert dwz. manen korter en scheren dan ziet hij er super uit!!
mar voor de rest egt super pony(Y)
groetjes lisjuh
dat vind ik helemaal niet mooi
Je kunt het best een keer proberen (heb ik ook een keer gedaan, maar het beviel niet) maar als het je niet mooi lijkt zou ik het niet doen...
Marja1988 schreef:ik snap helaas niet wat het nut van een cap ophebben is als je hem niet vastmaakt... kan natuurlijk aan mij liggen maar dan is die volgens mij alleen maar linker....
MirZam schreef:Marja1988 schreef:
ik snap helaas niet wat het nut van een cap ophebben is als je hem niet vastmaakt... kan natuurlijk aan mij liggen maar dan is die volgens mij alleen maar linker....
Als een cap goed past blijft ie echt wel zitten hoor!!
_Linda_ schreef:MirZam schreef:Marja1988 schreef:
ik snap helaas niet wat het nut van een cap ophebben is als je hem niet vastmaakt... kan natuurlijk aan mij liggen maar dan is die volgens mij alleen maar linker....
Als een cap goed past blijft ie echt wel zitten hoor!!
Tot die een rotbok geeft en hij van je hoofd vliegt..
. He Rosan Muppet en Luck zijn de stoere opvolgers van Salinero
.. leuk koppel.
Siegje schreef:Leuk paardje, leuke bijridster.. leuk koppel.
Alleen wat ik erg grappig vind, is dat ze haar (niet veiligheidscap) op heeft, maar het kinbandje er overheen heeft... Lekker handig..![]()
Marja1988 schreef:Over het toiletteren, Lucky staat iedere dag buiten en dan mag hij best een ruige pony zijn . He Rosan Muppet en Luck zijn de stoere opvolgers van Salinero
Euhm..... Kimmy-lou... je vergeet dat Bassie en Kwibus ook opvolgers zijn!
Mirzam ik kon natuurlijk niet weten dat je cap zo goed vast zit dus laten we het maar niet meer off topic over jou cap hebben het gaat uiteindelijk niet om jou en je cap maar om de pony MET veel manen
Maar Lucky is dan wel de beste..
Marja1988 schreef:
Euhm..... Kimmy-lou... je vergeet dat Bassie en Kwibus ook opvolgers zijn!
Siegje schreef:Khad pagina 2 nog niet gelezen...dus nog niks over de caps gelezen..
)
polly_amigo schreef:leuke foto's. En leuke combi.
Ik vind je pony er zo mooi stoer uit zien met zijn mooie manen!![]()
( Ik vind het wel leuk korte manen maar bij sommige pony's vind ik het natuurlijkerde manen veel stoerder)
Veel plezier verder samen, en nog gefeliciteerd!
Met korgewiekte manen is het geen stoere hengsenruin meer natuurlijk
! Alleen idd zonde van die blubberak
. Wanneer zijn die foto's eigenlijk gemaakt? Hier bij ons ligt de sneeuw er nog. Marsie schreef:Leuk paardje en mooie foto's hoor! Alleen idd zonde van die blubberak
. Wanneer zijn die foto's eigenlijk gemaakt? Hier bij ons ligt de sneeuw er nog.