nog bedankt voor de tip
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
haha alleen ik snap het niet helemaal
Mel0osj schreef:Erg Leuke Filmpjes,![]()
Vooral die muziekjes zijn leuk![]()
Nog veel plezier met je pony en het rijden
.Ro0sj schreef:Wauw, super gave combinatie, dat is pas lol met je 'knol' (niej persoonlijk) echt hele leuke combi, scheet van een paard!!
En super mooie filmpjes, knap gdaan!
. Ja idd, lol met de knol, daar gaan we voor de volle 100% voor!

.dushi88 schreef:kan iemand me het uitleggen??? ben A-techinish![]()
. Je leert vlugger dan jedenkt
(allezins bij mij toch
).
Echt leuk gedaan zo, kan zien dat ze veel voor je betekent 
Pb me maar.. 

ik vind het echt super leuk! de muziek past er heel goed bij, en er is niet bij elk plaatje tekst, wat ook goed is, niet zo storend. in ieder geval.
super gedaan! 
.ArieLover schreef:Ze betekent veel voor je denk ik he.. Zo lijkt het wel iig
.
Echt neig dat je filmpjes hebt gemaakt !
.
. Sylleke schreef:Goed zo.
Ik ben ook weer aan de site begonnen met nieuwe foto's plaatsen. En nu ook filmpjes natuurlijk.

. Als je springt he? Ik weet niet of ik het goed zie of dat het een momentopname is maar dan heb je hem er een paar keer niet goed voor want dan ben je te veel met sturen bezig Ik weet niet of ik het goed heb hoor! Neem me niet kwalijk als dat niet zo is, dan lijkt het zo. Maar leuk stel jullie 2
fasty_lover schreef:ziet er heel lief uit hoor
leuk paardje is het
.IkenKas schreef:Ja, je hebt gelijk hoorHeeele leuke filmpjes, vindt vooral die 2e leuk met titeltje der bij:P
Maaruh 1 commentaar. Als je springt he? Ik weet niet of ik het goed zie of dat het een momentopname is maar dan heb je hem er een paar keer niet goed voor want dan ben je te veel met sturen bezig Ik weet niet of ik het goed heb hoor! Neem me niet kwalijk als dat niet zo is, dan lijkt het zo. Maar leuk stel jullie 2
. Soms is dat zo. Ik zet Olga er dan recht voor, maar dan gaat ze lopen klooien en trekken en ja, dan ben ik veel meer met sturen bezig, want zoals je op één filmpje kunt zien, springt ze dan vlak langs de paal en ik wil m'n benen nog graag gebruiken
.
.
.
.
.
kan jij me helpen of iemand anders
mooie naam he heb ik ha*D