Ziet er erg netjes uit, van allemaal!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
chantal_cs schreef:Maar goed dat ik niet kon Shanna, ik had echt totaal voor paal gestaan met mijn schimmeltje...![]()

xx_Irisje schreef:chantal_cs schreef:Maar goed dat ik niet kon Shanna, ik had echt totaal voor paal gestaan met mijn schimmeltje...![]()
Dat dacvht ik eerst ook
had een draver onder me kont waar ik regelmartig discussies mee had,
maar hij liep zo goed!
dus gewoon volgnde x meegaan!
meiske16 schreef:ik heb je nie gezien temkey
wie was jij
Pascha schreef:Danielle is erg goed in het uitbeelden van hoe het moet![]()
Vooral wijken kan ze erg goed!!

Danielle_1 schreef:Ik ben ernstig op zoek naar foto´s van Coke.
Dit omdat mijn eigen foto´s zwaar onderbelicht zijn geworden![]()
Snap ook even de indeling van de groepen niet meer hoor.
Ben mijn bokkie maar 1x tegen gekomen,
en het bekkie wat ie daarbij trekt whahahaha!!
Shanna,kun je mij uitleggen hoe het nu zit....
Iris reed op Coke.
Moet zeggen dat ik wel enorm heb genoten van de hele dag!
Dit komt mede doordat ik vreselijk heb lopen stressen,omdat dit Coke zijn eerste clinic,cq uitstapje was.
Maar al die strees was helemaal voor niets![]()
Maar Iris en hij hebben het echt voortreffelijk gedaan!!!!
Ben echt retetrots op jullie!!!!
wel jammer trouwens dat je eigen fotos niet mooi geworden zijn...
Babs schreef:Hi,
Shanna complimenten voor je super leuke initiatief! En Danielle, bedankt voor je goeie les!
Evita maakte het Jennifer niet echt makkelijk trouwens. In het begin had ze er echt zin in en liep lekker. Op een gegeven moment moest ze even aan de lange teugel stappen en dat is bij Evita zoiets als: o, mooi we zijn dus klaar! haha (liever lui dan moe). Toen Jennifer haar weer moest oppakken viel dat dus even tegen en begon Evita echt te stieren. Maar dat maakt niet uit, zo´n clinic is om van te leren dus dan hoeft ze ook niet super braaf te zijn. Jennifer, super gedaan meid! Ik stond echt heel trots naar jullie te kijken!
Foto´s volgen later!
grt Babs
ik ben ook nog wel tevreden hoor
ik heb er wel wat van geleerd

Wel een lief idee dan
Debzi schreef:Het was een leuke middag. Ook als je zelf niet hebt meegereden, kon je er veel van opsteken.![]()
![]()
En wie was jij?
Shanna16 schreef:Debzi schreef:Het was een leuke middag. Ook als je zelf niet hebt meegereden, kon je er veel van opsteken.![]()
![]()
Was jij er ook dan?En wie was jij?
Shanna16 schreef:Haha, oke. Iemand die met Lillian mee was zei dat ze ook belangstelling had als het nog een keer was. Ik weet alleen haar naam niet
Babs schreef:Shanna16 schreef:Haha, oke. Iemand die met Lillian mee was zei dat ze ook belangstelling had als het nog een keer was. Ik weet alleen haar naam niet
Dat was Maartje Mateman!!!!! Die wil idd ook graag meedoen de volgende x. En ik ook trouwens, vind dat ik gewoon niet zo stresskippig moet doen. En dan kan Jen volgende x op haar eigen superpaard meedoen.
Dus Shanna......wanneer weer?
grt Babs
Als ik 9 mensen weer rond kan krijgen EN reserves dit keer (zonder begin ik niet meer aan !) dan zal ik wel kijken wat ik met Danielle kan regelen. Ze vond het wel hardstikke leuk en wilde best nog een 2e keer.
)