Hengstige Mariska en Lieve Nike@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gekkesies

Re: Hengstige Mariska en Lieve Nike@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:07

heyzz, leuke paardjes, maar wat die anderen van de beugels zeiden is wel waar hoor Bloos ik reed eerder met mun verzorppaardje ook met de beugels een gaatje te kort omdat ik dacht dat ik dan beter zat maar nu ik ze wat langer heb gaat het veeeel beter! Knipoog enne.... wat je zei over de elastische bandages en dat je pony daar last van had, dan kan je misschien us proberen met onderlappen ofzo, want nu zitten ze eigenlijk niet op de goede plaats Bloos

Jytte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:23

jeetje wat een limbo's hier ineens, ken ik er ook iemand van....?

leuke foto's alleen valt me weer op dat de teugels zo slap hangen als waslijntjes..
en idd de beugels..

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 17:02

gekkesies schreef:
heyzz, leuke paardjes, maar wat die anderen van de beugels zeiden is wel waar hoor Bloos ik reed eerder met mun verzorppaardje ook met de beugels een gaatje te kort omdat ik dacht dat ik dan beter zat maar nu ik ze wat langer heb gaat het veeeel beter! Knipoog enne.... wat je zei over de elastische bandages en dat je pony daar last van had, dan kan je misschien us proberen met onderlappen ofzo, want nu zitten ze eigenlijk niet op de goede plaats Bloos

had er wel onderlappen onder Knipoog Clown moest ook nog even proberen hoe dat ging met onderlappen en elastische bandages..maar daar liep ze niet zo fijn op. had er meer last van dan wat anders.
van de beugels ga ik het wel proberen. maar wanneer ik er weer op klim weet ik niet Tong uitsteken
iedereen nog bedankt voor de reacties Knipoog Vingers aflikken

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 16:40

Pattypaard schreef:
jah dat zeker Tong uitsteken Clown ik zal eraan denken mun benen meer naar achteren te leggen en als ze dan steeds wil gaan. dan maar steeds probere he Knipoog Tong uitsteken zal straks wat worden in het bos Vingers aflikken Clown (als we gaan)

hokomen jullie aan die bewegende plaatjes?>