Mirk @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Uums

Re: Mirk @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 15:30

kimmy schreef:
En dat te bedenken dat toen ik hem gekocht had om me heen iedereen zeiden: als je in de L komt, mag je al wel heel blij wezen *LOL*

*Kuchekuch uch* Iedereen??? Dacht het niet hoor! Oma Theda, ome Eltjo, tante Anneke (d.G.) & ik zagen het helemaal zitten met die witte druktemaker! Haha!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 17:11

Uums schreef:

*Kuchekuch uch* Iedereen??? Dacht het niet hoor! Oma Theda, ome Eltjo, tante Anneke (d.G.) & ik zagen het helemaal zitten met die witte druktemaker! Haha!

ehh... nooit meegekregen van jullie. Wel zei Annemarieke & Martin dat ik hoger dan de L niet aan moest denken. Ook mijn juf heeft mij dat in mijn snufferd gezegd. Toch wel een aantal personen die een behoorlijke kijk op het paardenwereldje hebben...
Maarrrr ik ben blij met jullie positieve gedachtes erover. Dus zelfs mevrouw Hiccema *grijns* vond Mirk wat? Haha!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 20:22

hihihihi, ach, is alleen maar goed toch? om dan even rustig aan te doen...
Kan je er straks weer helemaal tegenaan omdat jullie dan al vooruit gewerkt hebben Haha!

Wij zijn wel gewoon doorgegaan, want de oefening is goed voor ons en alle puntjes die we toch nog halen zijn mooi meegenomen. En aangezien de buitenbak erg nat is of hard deze winter is elke gelegenheid om binnen te kunnen rijden er weer 1 Bloos Tong uitsteken Haha!

Ben benieuwd hoe jullie het straks weer gaan doen! Als je een keertje in de buurt rijd moet je het maar zeggen! Dan kan ik misschien eindelijk eens in real-life gaan bewonderen Haha!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 16:44

@ KImmy

EEN VEULEN! Haha!
jaaaaaaaa dan kom ik zeker!!!!!!
Nu durf ik wel zonder commentaar op Mirkje!!!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:13

kimmy schreef:
Uums schreef:

ehh... nooit meegekregen van jullie. Wel zei Annemarieke & Martin dat ik hoger dan de L niet aan moest denken. Ook mijn juf heeft mij dat in mijn snufferd gezegd. Toch wel een aantal personen die een behoorlijke kijk op het paardenwereldje hebben...
Maarrrr ik ben blij met jullie positieve gedachtes erover. Dus zelfs mevrouw Hiccema *grijns* vond Mirk wat? Haha!

Ja joh! Ze kwam meteen stevig hoofdknikkend (altijd als ze enthousiast is) de kantine uitstormen om uit te leggen wat er zo goed was aan z`n bouw & gangen (net als een k-welsh, lekker ruim Haha!) en dat hij zo leuk met z`n hals in de goede houding liep! Ik had amper tijd om je debuut in de bak te aanschouwen, hihi. Haha!

En Annemarieke vond dat Annemarie maar geen 'groentje' moest kopen en dat Umar dus een foute aankoop was Verward. En dat ik later met Umar een keer maar nèt wp-waardig was (156, was ik vierde mee), terwijl ik in de ring ernaast dik twee wp`s en een eerste prijs scoorde. Ze is dus vast gewoon kritisch!:)

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:17

kimmy schreef:
Uums schreef:

Ja joh, tijdens jouw debuut-in-de-bak heb ik vrijwel alles gemist door haar levendige oratie over correcte gangen (à la k-welsh Haha! ) en z`n goede nekhouding.

En Annemarieke is gewoon kritisch! Umar was een miskoop Clown en tijdens een wedstrijd vond ze me net wp-waardig (156 & vierde prijs), terwijl ik in de ring ernaast dik twee wp`s en een eerste prijs scoorde in Oldekerk Haha!

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 20:53

Zo, als dat een paard is heb jij zeker lange benen! Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het een pony zou zijn... Bloos
Ik vind jullie wel een mooie combinatie. Veel succes in de M!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 17:14

Myra1 schreef:
Zo, als dat een paard is heb jij zeker lange benen! Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het een pony zou zijn... Bloos
Ik vind jullie wel een mooie combinatie. Veel succes in de M!

Het was idd mooier geweest als ik 10 centimeter kleiner was, of Mirk 10 centimeter groter. Toen ik hem kocht was ik bewust van dat hij zo klein was. Hij was toen eigenlijk heel erg onbespierd en had helemaal geen body. Ik was echt helemaal verliefd op hem toen ik zag staan en meteen was die klik er van mijn kant. Hij was veelzijdig, kon leuk dressuur lopen, hij vind buiten rijden geweldig en hij kan goed springen. Ik vond toen een leuk, lief paard veel belangrijker dan een super mooie combinatie.
Nu hij ergens anders op stal staat en met keihard trainen begint het toch iets meer paard te worden. Op wedstrijden doet hij het prima, hij verslaat nog regelmatig de jonge paarden boven de 1.70 Haha!