Stoere Penny-Pony-Hengst in Actie

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Stoere Penny-Pony-Hengst in Actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:04

QuijoSavan schreef:
Ik vind dat je erg paardvriendelijk rijd!!

Vaak is het zo dat als je niet kunt rijden er getrokken wordt aan alle kanten, ook als je 'denkt' dat je goed kunt rijden wordt er ook getrokken ect ect.
DUS ZO PENNY IS HET NIET!! Clown Haha!

Gewoon lekker ontspannen gehobbeld, heerlijk beeld!

wat een fijne leuke reactie! bedankt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:05

MirZam schreef:
Gaaf!!1 daar wil ik ook mee rijden!! en mee op de foto!!!

doen we Haha!

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:13

ziet er leuk uit Ja

Vind het roze echt heel erg mooi staan Lachen

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:21

Ha die Cimmy-Lou Haha!

Alweer even geleden dat ik jou op een pony zag, ziet er opzich best aardig uit allemaal! Moet eerlijk toegeven dat het geen kleur is die mij erg aaspreekt! Clown

Je moet alleen je neusriem wel een stuk lager doen, er moeten namelijk ongeveer twee passen tussen die botjes (waar nu je neusriem tegen aanzit zeg maar) en de neusriem. Ik heb zo snel geen idee hoe die botten precies heten! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:31

talented schreef:
Ha die Cimmy-Lou Haha!

Alweer even geleden dat ik jou op een pony zag, ziet er opzich best aardig uit allemaal! Moet eerlijk toegeven dat het geen kleur is die mij erg aaspreekt! Clown

Je moet alleen je neusriem wel een stuk lager doen, er moeten namelijk ongeveer twee passen tussen die botjes (waar nu je neusriem tegen aanzit zeg maar) en de neusriem. Ik heb zo snel geen idee hoe die botten precies heten! Bloos

Npouja zeg heb nog nooi commentaar op de neusriem gehad zal morgen eens kijken als Mirzam Lucky komt afbeulen Clown Heej maarre 20 maart eerste wedstrijd op Lucky op de vijf eiken he.. Knipoog

je schrijft trouwens wel mijn naam in 1 keer goed

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:28

Op sommige zadels, zoals mijn vorige (een kunststof veelzijdigheids zadel van Wintec), kun je het dekje niet anders vastmaken dan aan de stijgbeugels. En eerlijk gezegd was dat helemaal niet lastig, maar precies zoals t bij dat zadel de bedoeling was...

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:45

je houding gaat echt al met sprongen vooruit! #Applaus#
Ik zou alleen wat meer op je handen letten...
ze slapen Knipoog

ladylovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 11:44

leuke pony hoor, en een leuk setje. Bloos
groetjes,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:19

Marja1988 schreef:
je houding gaat echt al met sprongen vooruit! #Applaus#
Ik zou alleen wat meer op je handen letten...
ze slapen Knipoog

ja doen we Haha!

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 16:22

marie83 schreef:
Op sommige zadels, zoals mijn vorige (een kunststof veelzijdigheids zadel van Wintec), kun je het dekje niet anders vastmaken dan aan de stijgbeugels. En eerlijk gezegd was dat helemaal niet lastig, maar precies zoals t bij dat zadel de bedoeling was...

oke als het de bedoeling is zal er inderdaad wel niets mis mee zijn, maar ik heb het nog nooit eerder gezien (weer wat geleerd Knipoog)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 18:18

hector schreef:
marie83 schreef:

oke als het de bedoeling is zal er inderdaad wel niets mis mee zijn, maar ik heb het nog nooit eerder gezien (weer wat geleerd Knipoog)

het is al een ouder winteczadeltje Knipoog Ben al rustig op zoek naar een dressuurzadeltje (kunstof) en dan later als hij groot is een op maat gemaakte Haha!