M-gestart, niet moeten doen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

patsur

Re: M-gestart, niet moeten doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 13:37

zorgen dat de gangen onder controle zijn, verruimen en verkorten als jij dat aangeeft. verder lage sprongetjes en evt een keer een aantal sprongen neerzetten (mini-parcours) om te oefenen met de afstanden. Laat de wedstrijden even links liggen, ga je concentreren op het vertrouwen van je pony in jou en train door naar de M.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 19:18

Heej Sandra,
Ik heb het gezien met dat weigeren in dat parcours in Boxtel en ik denk het volgende:
Natuurlijk het vertrouwen maar ook wat Noud zei dat het nu in een keer een stuk hoger is en het is maar een C pony he?
En als je nou een keer niet goed uitkomt in een M parcours dan zou het wel eens kunnen dat jouw pony je red met het weigeren omdat je anders midden in de hindernis klapt.
Ik geloof niet dat jij mij had gezien in de barrage voor de eerste keer in de L in Boxtel maar Dustin redde mij door niet te spring op hindernis 8 terwijl die eigenlijk ook altijd springt ook al komt het niet uit en had die wel gesprongen dan waren we er doorheen gesprongen.
Wij zeiden ook al aan de kant dat dit echt hoog word voor een C pony maar wat ik vooral niet goed vond is dat toen je uitgebeld werd je nog een hindernis sprong en je eigenlijk nog eentje wilde nemen dat je je pony allemaal aan het slaan was.
Maar ik weet zeker dat het nog wel goed gaat komen alleen moet je er wel de tijd voor nemen.
Ik weet niet of ik er morgen ben omdat ik zelf niet spring in Riel(vanwege die blessure van men knie)maar ik hoop dat je laat weten hoe het is gegaan.

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 14:53

ja, het is super gegaan. ik ben gewoon in de M gestart,
en er was toch best wel hoog gebouwd! Ik was 2x foutloos en 2e!! Haha!
(hij sprong er met gemak overheen) !! ik denk dat hij nu
zijn vertrouwen terug is, dus ik ga gewoon weer in de M starten. Lachen
er waren best veel weigeringen daar, maar ik zat er niet bij Tong uitsteken
dus ik hoop dat het zo voort verder gaat!! Knipoog