auk schreef:
Ehm ilona wat heeft dat met dit topic te maken?
Mag ze??
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
auk schreef:
Ehm ilona wat heeft dat met dit topic te maken?
Pellie schreef:hé steef goed dat je weer les bent gaan nemen. het bljift dus nog wat rommelen met zijn rug? vervelend hoor!!
Appie schreef:Wie is de vader van Lancelot (er komt me ergens wat bekend voor)?
Ik vind het er heel leuk uitzien en ook het dekje is mooi!
Frank schreef:Loopt dat paard altijd zo ver onder de loodlijn???
Citaat:Lance heeft goed last van zijn rug gehad en ik kwam er niet uit. We gaan nu gelukkig de goede kant op en we zijn bezig om hem ontspannen in aanleuning voorwaarts te krijgen. Hij zet zijn achterbenen niet altijd goed onder.
Leuke foto's hoor
ShannaY schreef:Misschien ben ik heel blond maar wat bedoelen jullie nu met S&T?

Iris1702 schreef:Een hele mooie combi!!!! en een perfecte zit... alleen je beugels zitten een beetje te ver naar achter.... volgens mij niet onder de bal van je voet..!! maar verder????
mayo_horses schreef:Wat een mooi beesie! rijd eg goed.
Mag ik weten wat voor ras het is?? (als je het zegt weet ik het miss aar ik kom er nu niet op)
Leuk trouwens, zo'n zelfgemaakt dekje! Hoe hebt je dat gedaan? Kel2004 schreef:Leuk paard blijft het. Ben blij voor je dat het nu beter gaat. Waar sta je nu met hem? Groetjes Kelly enne wel starten he op de wedstrijden bij Veldboom
wat is ie veranderd zeg...nie beledigd zijn...maar von hem een flits op jersey lijken (als je hem nog kent). maar het einde zag er lekker onspannen uit! heel veel suc6 met je wedstrijden!!