Wanneer gaan we nog is foto's van jou zien?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sylleke schreef:Oh wat een super lieve foto's.
) kzal ze anders een digi meegeve,... alleen hope dat ze er dan aan denkt om af en toe eens te trekken
BlanCarla schreef:Sylleke schreef:Oh wat een super lieve foto's.
misschien dat mama vanavond mee gaat als ik in Essen wat ga dressuur rijden. (of poging tot) kzal ze anders een digi meegeve,... alleen hope dat ze er dan aan denkt om af en toe eens te trekken
![]()
![]()
Morgen heb ik wedstrijd in Heikant, en mss dat een vriendin van me ook meegaat, dus anders geef ik haar de digi mee![]()
Bedankt voor de leuke reacties![]()
En het shetje heeft parcours 60-70cm gesrponge.
En het lukt me ook niet echt hier pb's te sturen. Ik heb ook nog 3 keer naar je gebeld maar je was er nooit, wil je mss ontwijken ?
doet me denken aan een quarter pounder
BlanCarla schreef:Morgen heb ik wedstrijd in Heikant, en mss dat een vriendin van me ook meegaat, dus anders geef ik haar de digi mee![]()
op zeeuws-vlaanderen he?
tinkerliefde schreef:BlanCarla schreef:Morgen heb ik wedstrijd in Heikant, en mss dat een vriendin van me ook meegaat, dus anders geef ik haar de digi mee![]()
heeeeey heikand dat is vlak bij mijop zeeuws-vlaanderen he?
de foto's kan ik trouwens niet zien kruisjes
Het eerste parcours waren we foutloos
Ik was zo gelukkig
In het tweede parcours hadde we 4 balke
(De eerste hindernis te 'voorzichtig' aangereden, naar de tweede hindernis toe was ik hem aan het 'wakker maken'
==> wel wat laat, maar kom
, dan kwam ie te ver onder de eerste van 5A, en zo kwamen we dus ook niet goed op 5B, dus 2 balken als gevolg
, vanaf de 6 liep hij super
, en 9A-9B ging ook super. Achja, in de eerste proef liep hij geweldig goed
Dus mijn dag kon niet meer stuk
En ik weet dat de balk op de 1 en de 2 mijn schuld was, dus daar leren we weer uit, en het zal me hoogstwaarschijnlijk niet meer gebeure
Maar het was ook weer zo lang wachten. Fresco begon zich echt te vervele op de trailer, het hooi werd ie ook al beu
We waren pas om 22h daar kunnen vertrekken fiehie schreef:Haai esther ! Emh , om te beginnen , ik kan de foto's niet zien![]()
Verder , ik heb je al zo vaak probere te bereiken want mijn computer (msn) is dus kapot , ik ben blijkbaar je e-mailadres kwijtEn het lukt me ook niet echt hier pb's te sturen. Ik heb ook nog 3 keer naar je gebeld maar je was er nooit, wil je mss ontwijken ?
![]()
Nuja , wil je even iets laten weten ?
ik probeer nog wel is
Saffierie schreef:Hoe hoog stond het? Hihi , lijkt me wel super om met een shet te springen

Dat zadel ligt echt super naar voren!

Margon schreef:Mijn god.... wil je op zn nek rijden of zoDat zadel ligt echt super naar voren!
Verder wel leuke foto's hoor!
niet als kritiek bedoeld hoor!! maar shetlanders zijn idd niet apaloosa getekend. dus dit is een appaloosa. het kan dus wel dat hij gekruist is met een shet, maar dan nog wordt het gezien als een appaloosa. verder superleuk beestje!! ik spring ook met mijn shetties, en ze kunnen dat echt megagoed. veel van die kleine pony'tjes springen beter dan grotere soortgenoten!!
ik wou dat ik zo klein was dat ik dat later ook met bram kon doen