Leuke shet..
Vind t leuke combinaties voor succes in de B zal wel gaan lukken
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Leuke shet..
Vind t leuke combinaties voor succes in de B zal wel gaan lukken
Femke_L schreef:Kleine tip voor laura: Probeer je wat meer te ontspannen. Je zit er totaal gespannen op.. je schouders en armen staan helemaal stijf ...
Je zit er mooier op als je ontspannen bent..
Leuke pony trouwens...
dimola schreef:Ja maar het is niet een echte wedstrijd gewoon op de manege is het!!Ja klopt van het zadel die glijdt naar voren maar we hebben geen staartriem!

...En het s erg vervelend dat zadel maar geeft niet joh het blijft soms wel goed zitte maar soms niet
Tulandro schreef:Ik heb zo'n hekel aan de term ' aan de teugel' rijden, en dit is een duidelijk geval ervan. Een paard 'leer' je niet aan de teugel te lopen, dat doet hij automatisch als zijn rug lekker ontspannen is. Daar is hier absoluut geen sprake van. En de tip die hierboven genoemd is, ben ik het helemaal mee eens; neem les! Daar wordt vast wel uitgelegd wat NAGEEFLIJK rijden is, en dat dat veel beter is dan 'aan de teugel' rijden.
. Tulandro schreef:Ik heb zo'n hekel aan de term ' aan de teugel' rijden, en dit is een duidelijk geval ervan. Een paard 'leer' je niet aan de teugel te lopen, dat doet hij automatisch als zijn rug lekker ontspannen is. Daar is hier absoluut geen sprake van. En de tip die hierboven genoemd is, ben ik het helemaal mee eens; neem les! Daar wordt vast wel uitgelegd wat NAGEEFLIJK rijden is, en dat dat veel beter is dan 'aan de teugel' rijden.

) Otjuh schreef:Nou ik vind het goed hoor !! Jullie trekken echt NIET!!!
Ik vind het netjes voor de eerste dag !! ik wil haar wel ker zien ()

dimola schreef:Daar gaan we weer! Het zijn foto's,en fab is op sommige plaatsen erg ontspannen en los en loopt dan zelf aan de teugel,ik heb les gehad bij Maya de hoog een dressuur training stal!Daar heb ik take fives met haar ingereden en speciaal les gekregen en toen is het ook zo gegaan!En hij loopt nu ook super en fab ook!
dimola schreef:Ik heb hem samen me t maya ingereden hoor dus wat loop je nou te zijken vieze poedersuiker snol!..Met je poedersuiker hoofd joh..jij loopt gvd elke dag te roken! Ik zie je super vaak zitte te roke stomme snol! Ik heb take fives samen met maya gereden..! En niet 5 keer maar vaker!poedersuiker snol vieze roker!
? (of maak ik nu een hele stomme opmerking?).dimola schreef:Ik heb hem samen me t maya ingereden hoor dus wat loop je nou te zijken vieze poedersuiker snol!..Met je poedersuiker hoofd joh..jij loopt gvd elke dag te roken! Ik zie je super vaak zitte te roke stomme snol! Ik heb take fives samen met maya gereden..! En niet 5 keer maar vaker!poedersuiker snol vieze roker!