Sily en Par............ in de les!!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lllaura

Re: Sily en Par............ in de les!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:06

Nou..! Dat ziet er goed uit zeg!! Haha!
Vooral op de laatste paar foto's, zie je dat jij je teugels een beetje meer ontspannen hebt.. Dus is je paardje daar ook super ontspannen!! Haha!
Nu nog proberen in de gallop net zo mooi! Haha! Ik weet zeker dat dat je lukt!! Knipoog
Nog veel plezier met 'm!
xxx

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:44

Wauw Kwijl

Ziet er echt geweldig uit Syl. Als je daarmee niet in het Z komt, weet ik het ook niet meer. Wat kan Par toch mooi lopen. Ze vergeet dat echt dat ze Haflinger is. Die benen zeg, geweldig.

Je zit is inderdaad verbeterd, alleen je tenen nog. En zo te zien heb je niets in je hand en is ze heerlijk los.

Even offtopic, na je telefoontje had ik ook zo zin om te rijden en mijn beessie heeft ook goed gelopen. Alleen ik had geen fotograaf bij me.

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:25

Tjee, wat gaan jullie vooruit!
Echt goed joh, Par loopt echt lekker zo te zien!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:30

Wat leuk om thuis te komen en zo achter de foto's te kunnen schuiven, moeten we vaker doen Kim Haha! Knipoog

En ik heb mijn fotoboek foto al, de derde van onderaan, de laatste draffoto is geweldig, ben helemaal trots op het meisje Tong uitsteken

Tenen, handen en naar voren leunen werken we idd hard aan.
Alleen heb ik vandaag weinig les en veel foto's gekregen Haha!

Morgen heb ik weer zitles *van iemand anders* dus we doen ons best.

Ineke de 28ste gaan we onze eerste wedstrijd rijden, Spokie zondag zal ik wat foto's maken.

Justy leuk dat er iemand mee kijkt die onze vorige foto's nog herinnert, ik vind zelf dat we erg vooruit zijn gegaan, Par voelt echt fantastisch aan, duikt afentoe iets teveel naar beneden, maar is dan gelukkig wel goed te corrigeren dus kan niets anders zeggen dan dat ze gigantisch haar best doet.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:33

laugrease schreef:
Nou..! Dat ziet er goed uit zeg!! Haha!
Vooral op de laatste paar foto's, zie je dat jij je teugels een beetje meer ontspannen hebt.. Dus is je paardje daar ook super ontspannen!! Haha!
Nu nog proberen in de gallop net zo mooi! Haha! Ik weet zeker dat dat je lukt!! Knipoog
Nog veel plezier met 'm!
xxx

Nog even reageren hoor, toen ik de bak in ging om in te stappen was het al vrij duidelijk dat mevrouw een beetje heet was Haha!
Ik doe dan wel mijn best ontspannen en los te laten, maar blijft altijd iets moeilijker omdat ze dus letterlijk alle kanten op schrikt, van niets.
Zelfs de dochter van Kim die langs de bakrand ging zitten was aanleiding tot een WHAAAA uitval Tong uitsteken
Dus ben na 3 rondjes proberen los te stappen maar gana draven met een halflange teugel, dat werkt op dat moment relaxter dan door modderen, dus er was idd wat spanning in het begin, wat aan het eind als sneeuw voor de zon verdween Haha!

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:34

wow Kwijl die haf is mooi Lachen

die manen Wow!

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:16

snik snik snotter.... ben zo jaloers Huilen
Silly ruilen??? Haha!

Ze loopt zeker goed! Erg netjes... maar goed jullie oefenen vaak en daar pluk je nu de vruchten van Knipoog

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:20

Fsoudan...ik ga nu heel erg zijn...door de bevroren bak en alle nattigheid heb ik er in de afgelopen twee weken eh.....6 keer? opgezeten.

Verder alleen veel gewandeld en gedaan, gisteravond besloot ik te longeren en binnen 5 minuten voelde ik mijn vingers niet meer....we zitten midden in de polder en de kou en wind is daar zo verschrikkelijk.

Maar de keren dat ik er op stap oefenen we idd hard, ik hoop dat het weer snel bijdraait kunnen we weer lekker 6 dagen in de week rijden Haha!

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:30

wauw!
Ziet er echt super uit joh!
Da beesje kan lekker lopen en vind dat jij er ook wel leuk op rijd!
Leuk setje Knipoog

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:33

Oww jij bent net zo fanatiek als ik.... ikke 7x de afgelopen 2 weken. Maar verder heeft hij stilgestaan.. geen tijd Huilen

Gelukkig gaat daar snel verandering in zitten!!!

Maar het ziet er echt goed uit Sil OK dan!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:36

Fsoudan kon ik maar fanatieker zijn, ik baal zo gigantisch, Par is zo lekker te rijden de laatste tijd en onze bak is gewoon bevroren!
Vanmorgen hadden we ook zo onze twijfels maar wou zo graag dat we alleen op de hoefslag overgangen geoefend hebben Haha!
Wat dus ook wel wat leuke foto's opleverde.

En anders kom je toch een keer mijn knollie uitproberen?

Rowi-lover ik wist niet dat er een camera mee kwam, om het goed te maken gooi ik Par volgende keer in een super de luxe setje...deal? Knipoog
En bedankt, al voel ik me soms echt een zak aardappelen vergeleken met Parretje Haha!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:48

Mooie haf die zo te zien ook nog eens erg leuk kan lopen! Ja

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:54

hahaha
ik bedoelde dat jij en je haffie een leuk setje/stelletje zijn Knipoog Haha!

Jytte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:48

in 1 woord super.

(ik kwam via dat topic met die slofteugel in dit topic, haha, verschil moet er zijn Haha! Knipoog

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:51

wow Haha! kan mooi lopen!!! maar om toch even te zeuren:denk aan het schouder-heup-hak....en tenen naar binnen:P:Pverder rij je echt heel mooi!!!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:01

esmir schreef:
in 1 woord super.

(ik kwam via dat topic met die slofteugel in dit topic, haha, verschil moet er zijn Haha! Knipoog

Hahahaa het was alleen maar om te laten zien dat ook een sterke haflinger zonder hulpmiddelen met de juiste instructrice ook heel fijn te rijden is.
Ik hanteer de filosofie van mijn instructrice: paard lief, ik lief, paard stout, ik nog veel stouter Haha!
Alleen dan wel zonder hulpmiddelen, alhoewel ik er in sommmige gevallen het nut wel van in zie hoor.
Geweldige filosofie met dank aan Gijsenkim Tong uitsteken

Jytte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:16

haha, super

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:13

Wat een leuke haf zeg, die kan lekker sjouwen!! Ziet er heel mooi uit. Ik lees dat ze nog jong is, zit echt toekomst in! Ik vind vooral de combi ook erg leuk! Lachen Enigste puntje wat mij een beetje opviel was dat er af en toe wat meer stelling gevraagd mag worden, maar dat kan natuurlijk ook momentopname zijn.

Verder even offtopic: Ik had je nog ge-pb't, maar wilde je die jus d'orange bak nog terug en dat andere bakje Haha! Haha! Haha! Die staan nog bij mijn vriend thuis dus kan geregeld worden, ik ben zaterdag/zondag in delft dus ik kan zo langswippen Haha! Haha! Haha!
Ontbijt was namelijk super Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:23

Hahahaha mams vroeg al wanneer haar kommetje weer terug kwam, ben zo druk bezig vandaag de dag dat mijn kop net een zeef is geloof ik Haha!

Hhhhmm....zaterdag werk ik in de peerdenwinkel en zondag ochtend ben ik bij paardje, zeg maar wat je het leukst vind Haha!
Of je kan het bij mij thuis afgooien....ehmsz...waar ik dus als het goed is zaterdag avond ben....alhoewel....hhmm...geloof dat ik sowieso bijna nooit thuis ben Haha!

Stelling en nageefelijkheid tegelijkertijd vind ze nog wat moeilijker, ook dat oefenen we maar er is zoveel te oefenen dat we afentoe gewoon lekekr de boel de boel laten en lekker keihard de bak doorgaan, vind meisje namelijk ook heel erg leuk Tong uitsteken

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 00:42

tis en blijft een stoere haf...

Jullie zijn echt voorrruit gegaan zeg.. Komt goed met jullie Haha!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 08:14

Jeetje wat handig zeg, zo'n instructriece wil ik ook wel !
Ziet er toppie uit zeg, wat loopt ze heerlijk, heb nog niet een haf zo mooi gezien , wat toont die mooi onder het zadel zeg *LOL*

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 12:55

Parouscha het is jammer dat de zoekfunctie het nog niet doet, want heb er echt een heleboel hier op Bokt gezien die ik geweldig vind lopen.

Als je echt nieuwsgierig bent kan je eens op www.haflingerforum.tk kijken, daar staan echt een heleboel gave haffies op die heel erg mooi lopen, Parretje en ik hopen ons daar een beetje aan op te trekken.

Liekjuh stapje voor stapje he Haha!

Evy_JD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:22

Wow, ze loopt mooi sil!!!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:26

leuk beestje Haha!
en wat een bos manen zeg!

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:26

heyheey
echt een mooi beesie hoor!!!
ziet er netjes uit,,
maar is het niet irritant met die snelweg achter julie daarzo??