Commentaar graag :D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

Re: Commentaar graag :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 16:52

LiSSy schreef:
nee dat bedoel ik niet Knipoog
ik weet niet of jij wel eens foto's hebt gezien van joeylover op haar grote E pony. joeylover heeft volgens mij best lange stelten en zou waarschijnlijk dus beter passen op een paardje rond de 1.65. dat toont veel mooier.
voor mij zou een paardje van 1.60 groot zat zijn, ik ben maar 1.65 lang Knipoog
ik vind wel dat er bij paarden van 1.60 en 1.65 vaak erg veel verschil zit in hoe groot ze tonen, vandaar dat ik dat zei

Haha... leuk uitgelegd Haha!
Ik heb idd lange benen en ben ook niet zo heel dun Clown

mcrielaard

Re: Commentaar graag :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 17:02

LiSSy schreef:
nee dat bedoel ik niet Knipoog
ik weet niet of jij wel eens foto's hebt gezien van joeylover op haar grote E pony. joeylover heeft volgens mij best lange stelten en zou waarschijnlijk dus beter passen op een paardje rond de 1.65. dat toont veel mooier.
voor mij zou een paardje van 1.60 groot zat zijn, ik ben maar 1.65 lang Knipoog
ik vind wel dat er bij paarden van 1.60 en 1.65 vaak erg veel verschil zit in hoe groot ze tonen, vandaar dat ik dat zei

Owkeej, ik dacht dat je dus bedoelde dat een paard van 1.60 minder zou zijn dan een paard van 4 cm groter.. Tong uitsteken Maar als je het idd over de lengte van de ruiter hebt. Het kan ook een heel verschil zijn of je een paard hebt met een wat bredere rug, of juist een heel smal paardje.