mn onderlegterens heb ik toevallig afgelopen week opgehaald(wilde perse nieuwe model K&K hebben met kwartslag gedraaid tussenstukje ivm zn hangend rooster en die kwam uit duitsland, vandaar dat het zo lang duurde voor ik die had!) maar op dat niveau zijn we ook nog laaaaaaang niet, kan/mag nog niet teveel doorzitten en moeilijke dingen van hem vragen zoals korte wendingen etc
vandaar dat mn hoedje ook netjes thuis is geblevenheb een L proefje gereden, dacht dat het erbij stond maar zo niet dan staat het er nu alsnog
had iig van te voren in het topic over het concours al aangegeven dat als we meededen het een B/L proefje moest zijn en of niemand daar bezwaar tegen had omdat we 10 mnd geleden Z1 szijn gestart.
maar als mn rug meewerkt en we weer meer aan het rijden zijn, probeer ik steeds een stapje verder te gaan met hem.
gaat het goed en blijft hij het ook leuk vinden, probeer ik met de verzekering te regelen dat we weer officieel mogen gaan starten, Z1 dus, maar zover is het nog lang niet.....
denk dat mn bijna 2 jarige zelfs eerder richting wedstrijd gaat dan Quentin, maar ach ben allang blij dat ik weer in een bak kan rijden ipv alleen maar rechtuit in de bossen!
Veel relaxter als op eerdere foto's! Ik kom snel weer een keer bij jullie kijken!

)