Goldy @ wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Re: Goldy @ wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:03

Ik heb me bril niet op, dus had snel door alle reacties heen gelezen.. Kan geen lange stukken lezen zonder bril Cool

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:04

Gefeliciteerd !
Alleen o wat dom dat je die staart was vergeten los te doen, want volgens mij zal dat 'r heel mooi staan Haha!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 19:06

miesie schreef:
Ik heb me bril niet op, dus had snel door alle reacties heen gelezen.. Kan geen lange stukken lezen zonder bril Cool

haha, moet je lenzen nemen, kun je ook niet vergeten! Haha!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 19:24

Leuke pony! Erg chique!
Ziet er netjes uit, de punten zijn vast dik verdiend!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 19:50

Zo ,dat ziet er fijn uit Volcano! Zo te zien gaat jullie heerlijk ontspannen de baan rond!

Hoe gaat het nu met de galop? Springt ze nog wel eens over? Daar had zij toch ook last van?
Met 2 proeven gaan de puntjes wat harder hè Knipoog
Ik hoop dat het met ons in het zomerseizoen ook weer wat vlotter gaat Haha!
Succes!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:25

He was jij niet ook op de benefietwedstrijd in Tolbert?
Dan heb ik je wel zien rijden!
Ik vond dat je heel goed reed daar, en dat zal in die paar weken wel niet anders zijn geworden. Die punten waren dan dik verdiend!

doenjalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:30

mooi!!! Haha!

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:41

*volcano* schreef:
Ik zeg er eigenlijk van te voren nooit wat over tegen de jury, het is namelijk wel overduidelijk, misschien zo op de foto's niet, maar irl wel, dat mijn rug/nek niet helemaal deugen. Onnodig dus om dat aan de jury te gaan vertellen als ze het zelf wel kunnen zien. Knipoog

Wordt je dan nooit 'vreemd' of nadelig gepunt door een jury? Of juist sterk voorgetrokken of achtergesteld naar jou idee? Ik kan me namelijk zo voorstellen dat een jury wel verstand van paarden heeft, maar op medisch gebied een absolute leek is..

Ik vind je pony trouwens prachtig! En ik zou trouwens willen dat ik mn hakken zo netjes uit kon drukken zonder kapstokken Bloos

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 23:01

Gjilke schreef:
Ik vond dat je heel goed reed daar, en dat zal in die paar weken wel niet anders zijn geworden. Die punten waren dan dik verdiend!

Ja en eigenlijk was dat helemaal niet zo goed Clown We waren nl laat en het programma was ingelopen dus ik had maar heel even tijd om in te rijden. Het ziet er meestal nog wat beter uit als we genoeg tijd hebben om in te rijden. Knipoog
Maar inderdaad voor die 5 a 10 minuten inrijden daar ging het redelijk goed Haha!

@ Myra1; Ik merk er eigenlijk nooit wat van qua punten of ik nou voor of nadelig word gepunt. Ik weet wel bijna zeker trouwens van niet, want qua houding/zit heb ik eigenlijk altijd een 6 of een 7 en er zitten nooit rare uitschieters tussen. Misschien dat ik wel iets voordeel heb dat ze gewoon een gemiddelde 6 of 7 neerzetten omdat ze niet weten hoe ze het moeten beoordelen, dus dan heb ik daar sowieso een voldoende voor, maargoed, de hele proef hangt toch niet af van dat ene cijfer Knipoog

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 09:00

Scoliose of niet je hebt gewoon super gereden en als ik dan zie hoe mooi je je benen houdt; ben er een beetje jaloers op. En wat heb je een super mooie pony!!!! Pling

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 10:20

Goeie punten, gefeliciteerd!!
Het is een mooie pony hoor, wees er maar trots op!!

Ik ga je niet tegen komen van het weekend want ik sta voor zaterdag op de lijst!!!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 10:46

Super leuke combi! En toch geweldig dat je ondanks je tegenslag qua houding toch zo netjes kan rijden. (vat dit niet verkeerd op, ken het niet). Ga zo door en veel succes met wedstrijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 12:06

Gefeliciteerd!
Leuk kleurtje heeft ie.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 18:51

Thanx allemaal Haha!

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:53

Hey Janke, mooie foto's hoor!!
Die punten heb je zeker verdiend, jullie gaan echt super vooruit! OK dan!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 19:43

*volcano* schreef:
Gjilke schreef:

Ja en eigenlijk was dat helemaal niet zo goed Clown We waren nl laat en het programma was ingelopen dus ik had maar heel even tijd om in te rijden. Het ziet er meestal nog wat beter uit als we genoeg tijd hebben om in te rijden. Knipoog
Maar inderdaad voor die 5 a 10 minuten inrijden daar ging het redelijk goed Haha!

Nou en ik vond het lekker wel goed Tong uitsteken puh.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 20:56

Wat een leuke combinatie zijn jullie zo! Een plaatje van een pony ook. Jammer van de staart, maar ach Knipoog.

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:20

Gefeliciteerd! Knipoog

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:23

ziet er netjes uit hoor!!

en goed zo tussen de paardjes! Knipoog OK dan!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 16:27

mooie pony hoor. Ze loopt zo te zien netje ontspannen.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 17:07

Ziet er netjes uit hoor!! Gefeliciteerd met je punten, en mooie pony! Lachen

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 17:18

Hoi!!

Dat ziet er goed uit!!! Punten zijn dik verdient!
En ik heb ook bewondering voor je dat je met scoliose toch gewoon door gaat met wedstrijden!!
Maar ik heb je niet veel last van je rug/ nek?
Ik heb zelf ook een vrij zware vorm van scoliose gehad, maar me moeder is fysio dus zag het vrij snel en ik heb van jongs af aan oefeningen moeten doen enzo zodat mn rug weer recht zou gaan groeien, en dat is ook gelukt. Ik heb nog wel een been lengte verschil en ik heb ook nog 1 enkel die ik niet echt kan buigen en dat krijg ik ook altijd te horen op mn protocol, beugels ongelijk... dan denk ik altijd van kijk dan naar mn knieen die zijn toch gelijk....
Trouwens ook een prachtige pony!! Veel succes nog bij verdere wedstrijden, volgens mij schoppen jullie het best ver!!

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 18:08

Wauw! Wow! Ziet er supernetjes uit zeg! Wat rijd je je wedstrijden een eind weg. Rijd je geen wedstrijden in de buurt? Knipoog Mooie pony trouwens!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 22:42

En alweer thanx Haha!

Ik rij nu even een paar wedstrijden in de kop van NH, daar kan ik nl 2 proeven rijden en dat kan hier in frl niet in de winter. En dit is voor mij ongeveer een uurtje rijden met de auto en trailer dus dat valt ook nog wel mee, toch?
In de zomer rij ik wel alleen in frl, dan heb je hier nl ook veel wedstrijden met 2 proeven dus dan hoef ik niet verder weg dan nodig.

Leuk om te horen dat jullie mij een doorzetter vinden, is voor mij nl ook lang (nu nog wel eigenlijk) moeilijk geweest om gewoon te accepteren dat ik mijn beperkingen heb. Ik vind mijzelf eigenlijk niet echt een doorzetter, ik heb simpelweg geen andere keuze dan gewoon maar door te gaan (niet alleen wat paardrijden betreft), want wat moet je anders?
En ik kan het positieve er ook wel van inzien, mensen met een lichtere vorm van scoliose hebben vaak meer pijn aan de rug dan mij. Waarom dat zo is weet ik ook niet maar ik heb er eigenlijk totaal geen pijn aan. (Bij vermoeidheid voel ik t wel, maar dat is ook niet extreem ofzo)
Ik kan verder ook alles, ja in mijn nek/schouders/rug ben ik iets minder lenig en los, maargoed, als dat alles is.. Bovendien valt dat ook nog wel wat te trainen om het wat soepeler te houden allemaal.

Ik heb overigens een aangeboren vorm van (congenitale) scoliose, die is niet te verhelpen door oefeningen oid. Je kunt het hooguit operatief iets corrigeren maar daar blijft het dan ook bij. Die operatie doe ik niet zolang ik verder nergens last van heb. De risico's en nadelen van zo'n opratie wegen nu nog te zwaar. Ik zou dan 2 staven langs mn rugwervel krijgen, dan heb ik sowieso 9 maanden nodig om te herstellen en dan is het nog maar de vraag of ik ooit weer zou kunnen/mogen paardrijden. Bovendien kom je met die operatie akelig dicht in de buurt van het zenuwstelsel, risico op beschadiging daarvan heb je, ookal is die volgens artsen klein, dus ook. En dat is het me allemaal (nog) niet waard.
Ik wacht het dus nog lekker even af. De medische wereld staat ondertussen ook niet stil, dus wie weet wat voor mogelijkheden de toekomst zal brengen.