Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
miesie schreef:Ik heb me bril niet op, dus had snel door alle reacties heen gelezen.. Kan geen lange stukken lezen zonder bril

*volcano* schreef:Ik zeg er eigenlijk van te voren nooit wat over tegen de jury, het is namelijk wel overduidelijk, misschien zo op de foto's niet, maar irl wel, dat mijn rug/nek niet helemaal deugen. Onnodig dus om dat aan de jury te gaan vertellen als ze het zelf wel kunnen zien.
Gjilke schreef:He was jij niet ook op de benefietwedstrijd in Tolbert?
Dan heb ik je wel zien rijden!
Ik vond dat je heel goed reed daar, en dat zal in die paar weken wel niet anders zijn geworden. Die punten waren dan dik verdiend!
We waren nl laat en het programma was ingelopen dus ik had maar heel even tijd om in te rijden. Het ziet er meestal nog wat beter uit als we genoeg tijd hebben om in te rijden.

*volcano* schreef:Gjilke schreef:He was jij niet ook op de benefietwedstrijd in Tolbert?
Dan heb ik je wel zien rijden!
Ik vond dat je heel goed reed daar, en dat zal in die paar weken wel niet anders zijn geworden. Die punten waren dan dik verdiend!
Ja en eigenlijk was dat helemaal niet zo goedWe waren nl laat en het programma was ingelopen dus ik had maar heel even tijd om in te rijden. Het ziet er meestal nog wat beter uit als we genoeg tijd hebben om in te rijden.
![]()
Maar inderdaad voor die 5 a 10 minuten inrijden daar ging het redelijk goed
puh.
.
Ziet er supernetjes uit zeg! Wat rijd je je wedstrijden een eind weg. Rijd je geen wedstrijden in de buurt?
Mooie pony trouwens!