Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MistyPalma schreef:Het rijden met het gewone bit ging goed, de dierenarts heeft gezegt dat ze niks mankeert aan de rug etc dus dat is ook goed.
Nu gaan we verder met het trainen met het gewone bit, ik heb van een paar meiden bij rijtechnische problemen goede adviezen gekregen zonder dat ze meteen hun oordeel klaar hadden en die adviezen ga ik zeker opvolgen.
ilufprincess schreef:hallo,
iedereen 'zaagt' hier weer over de liverpoolstang
maar ten 1e zit hij niet of het strafste
en idd er zijn paarden die bijna op geen bitten reageren..
het is heel goed van mistypalma dat ze het gaat veranderen!
daarom wens ik jou heel veel sucses!
HIER kan ik ZO ziek van worden.. KOMOP mensen hoe weten jullie nou hoe die pony is
*irriteerd
Goed dat je met een normaal bit wil gaan rijden, geloof me met veel training en geduld komt het allemaal wel goed. Succes ermee

idee met wat voor bit je rijdt, dus daar kan ik lekker geen commentaar op geven !

silverxxhein schreef:Idd Esmeralda,, laat se maar lekker prateh, JIJ weet wat je doet !
Verder Superrrr mooi paardje echt mooi!
MistyPalma schreef:
Ga hier niet over in discussie , ik weet zelf hoe Palma is gelukkig , en HORK? tja mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze neer moeten zetten , hoop dat je haar nooit tegen komt voor jou
MistyPalma schreef:Ten eerste hebben jullie het over mij en mijn handen terwijl ik zelf niet reed![]()
Palma reageerd inderdaad haast nergens op, maar ben er heel erg druk mee bezig om met een normaal bit te rijden.
Dit bit is ze altijd mee gereden dus daar is ze helemaal aan gewend, ik wil van dit bit af en ben erg druk met daarnaartoe werken.
Vind het ook niet leuk om ermee te rijden , maar als ze een paar daagjes aan de longe hebt gewerkt is ze nogal druk onder het zadel.
over een paar maandjes ben ik bevallen en dan ga ik er hard tegenaan met haar, en ik wil ook dat er op Palma gereden gaat worden nu met normaal bit want ze reageert veel beter op de zit nu dus hopelijk begrijpen jullie het nu een beetje
* wheezyheart schreef:MistyPalma schreef:Ten eerste hebben jullie het over mij en mijn handen terwijl ik zelf niet reed![]()
Palma reageerd inderdaad haast nergens op, maar ben er heel erg druk mee bezig om met een normaal bit te rijden.
Dit bit is ze altijd mee gereden dus daar is ze helemaal aan gewend, ik wil van dit bit af en ben erg druk met daarnaartoe werken.
Vind het ook niet leuk om ermee te rijden , maar als ze een paar daagjes aan de longe hebt gewerkt is ze nogal druk onder het zadel.
over een paar maandjes ben ik bevallen en dan ga ik er hard tegenaan met haar, en ik wil ook dat er op Palma gereden gaat worden nu met normaal bit want ze reageert veel beter op de zit nu dus hopelijk begrijpen jullie het nu een beetje
Bedankt voor je reactie dit is nou een normale reactie, mensen die mijn vriendin een HORK noemen die krijgen van mij geen antwoord meer.
Hoop voor ze dat ze zelf ook eens aangevallen worden dan dat verdienen ze ook wel eens een keer.
Ik zal het inderdaad tegen haar zeggen.
ik snap het inderdaad wel maar ik weet niet precies wie er hier op de haf zit maar ik zou daar wel wat van zeggen want lijkt me als ze zo blijft rijden tot jij bevallen bent dat ie erg hard in zijn mond is en je haast niet meer met gewoon bit kunt rijden! ze hangt namelijk onwijs aan de teugels! als ze meer ontspannen had gereden met zo'n stang had ik geen commentaar gehad en de rest denk ik ook niet!
ps dit is niet gemeen bedoeld maar misschien een tip
Knor schreef:MistyPalma schreef:
Ga hier niet over in discussie , ik weet zelf hoe Palma is gelukkig , en HORK? tja mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze neer moeten zetten , hoop dat je haar nooit tegen komt voor jou
joh, gaan we dreigen? moet ik nu bang zijn, hoe oud ben je nou?
silverxxhein schreef:Idd Esmeralda,, laat se maar lekker banketstaaf, JIJ weet wat je doet !
Verder Superrrr mooi paardje echt mooi!