Palma @ work (van misty_palma)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dees1980

Re: Palma @ work (van misty_palma)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:18

Hoi Esmeralda

THNX voor je berichtje, ik ben vandaag lekker buiten wezen rijden met mijn gewone bit helaas voor de laatste keer want had er nu echt last van dus heb echt voor de laatste keer gereden.
Buiten rijden ging nog wel maar nu ook niet meer hahah buikkie gaat in de weg zitten nu.

Het rijden met het gewone bit ging goed, de dierenarts heeft gezegt dat ze niks mankeert aan de rug etc dus dat is ook goed.
Nu gaan we verder met het trainen met het gewone bit, ik heb van een paar meiden bij rijtechnische problemen goede adviezen gekregen zonder dat ze meteen hun oordeel klaar hadden en die adviezen ga ik zeker opvolgen.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:51

MistyPalma schreef:
Het rijden met het gewone bit ging goed, de dierenarts heeft gezegt dat ze niks mankeert aan de rug etc dus dat is ook goed.
Nu gaan we verder met het trainen met het gewone bit, ik heb van een paar meiden bij rijtechnische problemen goede adviezen gekregen zonder dat ze meteen hun oordeel klaar hadden en die adviezen ga ik zeker opvolgen.

Dat is nu het mooie aan opbouwende kritiek. Daar kan iets mee gedaan worden.

Het is heel makkelijk om negatieve kritiek te geven. Zeker als je zo naar foto's kijkt. Natuurlijk mag je ook kritiek geven op foto's maar let wel een beetje op hoe je iets zegt. Het is niet de bedoelding dat HAW een oh en ah forum wordt, maar we kunnen we wel smaen voor zorgen dat er geleerd kan worden van elkaar.

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:52

hallo,

iedereen 'zaagt' hier weer over de liverpoolstang
maar ten 1e zit hij niet of het strafste
en idd er zijn paarden die bijna op geen bitten reageren..
het is heel goed van mistypalma dat ze het gaat veranderen!
daarom wens ik jou heel veel sucses!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 20:06

ilufprincess schreef:
hallo,

iedereen 'zaagt' hier weer over de liverpoolstang
maar ten 1e zit hij niet of het strafste
en idd er zijn paarden die bijna op geen bitten reageren..
het is heel goed van mistypalma dat ze het gaat veranderen!
daarom wens ik jou heel veel sucses!

dedankt voor je berichtje, ben het helemaal met je eens. Ik heb veel mensen gesproken en ga het nu op een andere manier aanpakken met een gewoon bit en ik hoop dat dat gaat lukken en anders zoeken we weer wat anders hahah net zolang tot ik weet waarom dit zo is en dat we met een normaal bit een wedstrijdje kunnen gaan rijden Haha!

annetjuh1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 21:17

Heel leuk paardje hoor..
en heel veel succes met het werken naar een ander bit..

*offtoppic* als je kindje 1 dagje later komt is hij/zij tegelijk met mij jarig Tong uitsteken

punica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 21:25

leuk paardje hoor!

Ik wil je ook ff succes wensen, met het werken aan een ander bit.

Enne als je kindje een dag eerder wordt geboren is ze tegelijk met mij jarig hahaha Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 00:10

ALTIJD maar weer dat GEZEIK over bit HOE zielig dat wel niet is Lips are sealed HIER kan ik ZO ziek van worden.. KOMOP mensen hoe weten jullie nou hoe die pony is Rolleyes *irriteerd

Verder even onntopic; Super mooie haf ! Ze loopt ook wel leuk! Ja

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 01:21

Mooie haf Lachen Goed dat je met een normaal bit wil gaan rijden, geloof me met veel training en geduld komt het allemaal wel goed. Succes ermee Lachen

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 12:43

Heey das de toekomstige buurvrouw van Celvin !!

Ghehehe.. Ik heb absoluut geeen Verward idee met wat voor bit je rijdt, dus daar kan ik lekker geen commentaar op geven !

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een super mooie haf vin en het ziet er verder netjes uit !

Van de zomer gaan we zeker een keer een buitenritje maken, of niet dan ?! Haha!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 13:05

zeker wel lijkt me heel erg gezellig.

Jullie komen aanstaande zaterdag he? dan ben ik er helaas niet maar ik zie jullie zeker zondag Haha!

Imerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 13:59

Hey dees, toen ik je foto's zag wist ik dat dit commentaar ging komen en dus even gewacht met reageren. Ik vind net als ieder ander de liverpool geen oplossing, maar ik weet ook hoe palm is (heb aan de lijven ondervonden hoe ze (niet) reageert) en heb dan ook veel respect voor hoe je haar omgaat. Ik weet dat je het beste voor haar wil en begrijp dat het heel moeilijk is om te gaan met de kritiek die hier geleverd wordt. Ik hoop echt, dat je na de bevalling, lekker met palm aan de slag kan en haar fijn aan het lopen krijgt.
Dikke zoen een Palmpje!!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 14:06

Dank je eef voor je lieve reactie Haha!

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 14:50

Toen ik het bit zag wist ik het zeker...daar wordt over gediscuseerd Clown
En ik ga over het bit niet lopen discuseren Knipoog

Wat een wauwie haflinger zeg!

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 16:23

Idd Esmeralda,, laat se maar lekker banketstaaf, JIJ weet wat je doet !
Verder Superrrr mooi paardje echt mooi! Haha!

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 16:23

silverxxhein schreef:
Idd Esmeralda,, laat se maar lekker prateh, JIJ weet wat je doet !

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:14

MistyPalma schreef:

Ga hier niet over in discussie , ik weet zelf hoe Palma is gelukkig , en HORK? tja mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze neer moeten zetten , hoop dat je haar nooit tegen komt voor jou

joh, gaan we dreigen? moet ik nu bang zijn, hoe oud ben je nou?

wheezyheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:20

MistyPalma schreef:
Ten eerste hebben jullie het over mij en mijn handen terwijl ik zelf niet reed Haha!

Palma reageerd inderdaad haast nergens op, maar ben er heel erg druk mee bezig om met een normaal bit te rijden.
Dit bit is ze altijd mee gereden dus daar is ze helemaal aan gewend, ik wil van dit bit af en ben erg druk met daarnaartoe werken.
Vind het ook niet leuk om ermee te rijden , maar als ze een paar daagjes aan de longe hebt gewerkt is ze nogal druk onder het zadel.

over een paar maandjes ben ik bevallen en dan ga ik er hard tegenaan met haar, en ik wil ook dat er op Palma gereden gaat worden nu met normaal bit want ze reageert veel beter op de zit nu dus hopelijk begrijpen jullie het nu een beetje Haha!

ik snap het inderdaad wel maar ik weet niet precies wie er hier op de haf zit maar ik zou daar wel wat van zeggen want lijkt me als ze zo blijft rijden tot jij bevallen bent dat ie erg hard in zijn mond is en je haast niet meer met gewoon bit kunt rijden! ze hangt namelijk onwijs aan de teugels! als ze meer ontspannen had gereden met zo'n stang had ik geen commentaar gehad en de rest denk ik ook niet!

ps dit is niet gemeen bedoeld maar misschien een tip

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:45

Toen ik de foto's zag dacht ik ook, die is gek om op die manier met zo'n bit te rijden, maar je bent het zelf niet.
Dat verhaal met dat bit oke, dat snap ik nu waarom, maar ik zal wel even tegen de berijd(st)er zeggen dat ze niet zo aan die teugels(en dus bit) moet gaan hangen.

Verder vind ik het een héle mooie haf en wil ik je feliciteren met dat je zwanger bent * wou bijna drachtig typen Knipoog *

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 09:19

wheezyheart schreef:
MistyPalma schreef:
Ten eerste hebben jullie het over mij en mijn handen terwijl ik zelf niet reed Haha!

Palma reageerd inderdaad haast nergens op, maar ben er heel erg druk mee bezig om met een normaal bit te rijden.
Dit bit is ze altijd mee gereden dus daar is ze helemaal aan gewend, ik wil van dit bit af en ben erg druk met daarnaartoe werken.
Vind het ook niet leuk om ermee te rijden , maar als ze een paar daagjes aan de longe hebt gewerkt is ze nogal druk onder het zadel.

over een paar maandjes ben ik bevallen en dan ga ik er hard tegenaan met haar, en ik wil ook dat er op Palma gereden gaat worden nu met normaal bit want ze reageert veel beter op de zit nu dus hopelijk begrijpen jullie het nu een beetje Haha!

Bedankt voor je reactie dit is nou een normale reactie, mensen die mijn vriendin een HORK noemen die krijgen van mij geen antwoord meer.
Hoop voor ze dat ze zelf ook eens aangevallen worden dan dat verdienen ze ook wel eens een keer.

Ik zal het inderdaad tegen haar zeggen.

ik snap het inderdaad wel maar ik weet niet precies wie er hier op de haf zit maar ik zou daar wel wat van zeggen want lijkt me als ze zo blijft rijden tot jij bevallen bent dat ie erg hard in zijn mond is en je haast niet meer met gewoon bit kunt rijden! ze hangt namelijk onwijs aan de teugels! als ze meer ontspannen had gereden met zo'n stang had ik geen commentaar gehad en de rest denk ik ook niet!

ps dit is niet gemeen bedoeld maar misschien een tip

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 09:23

Knor schreef:
MistyPalma schreef:

Ga hier niet over in discussie , ik weet zelf hoe Palma is gelukkig , en HORK? tja mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze neer moeten zetten , hoop dat je haar nooit tegen komt voor jou

joh, gaan we dreigen? moet ik nu bang zijn, hoe oud ben je nou?

Hahhaha dreigen nee hoor ik ben 24 ik hoef niet te dreigen, maar ja goed je kan mijn vriendin gewoon mijn vriendin noemen en geen hork want voor jou verzinnen we ook geen namen toch?
beetje kinderachtig van jou moet ik zeggen, en bij deze ik ben blij dat er een hoop mensen zijn die wel alles gelezen hebben en daarbij dus weten dat we het hard aan het veranderen zijn en dat ik op het moment even niks kan.
Die mensen reageren tenmiste normaal en daar ben ik ze dankbaar voor.

Dus bij deze meiden die normaal gereageerd hebben en adviezen hebben gegeven waar ik wat aan heb HEEL ERG BEDANKTT !!!!!!!!!!!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 09:44

silverxxhein schreef:
Idd Esmeralda,, laat se maar lekker banketstaaf, JIJ weet wat je doet !

euhhhhhh dit is niet mijn paardje ofzo, ik zit er ook niet op, ben dus niet die "hork" Haha!
Palma staat bij ons op stal, ken de geschiedenis en desiree, vandaar.

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 09:47

echt dom hoe sommige mensen reageren,jij zal zelf het beste weten wat goed voor je paardje is en wat nodig is.. dat kunnen wij niet zien op de foto's
vind het iig een hele stoere haf Lachen

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 10:59

MENSEN WAAR MAKEN WE ONS DRUK OM !! Boos!
LAAT HAAR GEWOON LEKKER RIJDEN ZOALS ZE HET NU DOET !
IEDER ZIJN/HAAR EIGEN KEUS OVER WAT VOOR BIT OF WHAT EVER, HET GAAT ER TOCH OM DAT JE PLEZIER HEBT !

ZEIK NIET ZO ALLEMAAL, GA EERST EENS NAAR JEZELF KIJKEN VOOR JE EEN OORDEEL AAN IEMAND ANDERS GEEFT Boos!

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 11:43

Ik vind dat mijn vriendin normaal echt goed kan rijden, ik moet er ook bij vertellen dat mijn vriendin al 13 jaar een kwpn merrie heeft waar ze altijd dressuur mee heeft gereden maar helaas niet meer kan omdat haar paard een gronische bronchitus heeft.

Om van een kwpner op een lompe haflinger te stappen ineens is een grote overgang en heel erg wennen ook nog eens.
en sommige mensen zeggen dat je elk paard moet kunnen rijden maar je moet altijd eerst even aan een paardje wennen.
Mijn vriendin en mijn haflinger botsen ook vaak samen waardoor ze vaak aan het vechten gaan tegen mekaar in.
meestal als mijn haf opgegeven heeft dan gaat ze zich wat beter gedragen en dan gaat het rijden ook een heel stuk beter

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 11:45

Knor, het is niet de bedoeling om na een reactie van een moderator in dit topic nog eens even door te gaan.

MistyPalma: het is niet nodig om na elke reactie in dit topic in de verdediging te schieten.