jarrah schreef:Jeetje zeg, waar begin je aan??
Ik vind het een ontzettend leuk beessie hoor, daar niet van. Maar als hij al vanaf het begin niet goed loopt, dan kan je rekenen op een hoop narigheid. Laat hem AUB ook rontgenologisch keuren zodat je ff iets meer zekerheid hebt. En ga ook AUB verder geen geld enzo in dat dier steken kwa dierenarts enzo want uiteindelijk kan het alleen maar tegen je gebruikt worden als je besluit om hem weer terug te brengen. Suc6 iig met je beslissing, ik zou er nog maar even goed over nadenken als ik jou was
Hey;
bedankt voor je reactie.
We weten een rede waardoor het komt dat hij al niet 100% loopt, dat is al goed en heb hem vandaag al gelongeerd en het gaat al beter.
we wachten af wat de DA zegt, het zou binnen de 3 weken moeten over zijn, nog 2 weken te gaan dus.
Ik rij hem zeker nog niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En heb 1 voordeel ik hoef geen DA kosten te betalen
We zien wel hoe het gaat en hoe hij vorderd.
Als de DA zegt dat hij toch niet volledig goed komt gaat ie toch terug.
Als ik hem zou kopen of als hij dan toch terug gaat laat ik het jullie zeker weten!!

Maar ik zou idd goed opletten met die blessure, laat hem goed controleren enz. voordat je hem misschien mocht kopen anders krijg je als je hem hebt misschien weer problemen, maar je bent er zelf ook al mee bezig dus dat komt vast goed