MissSL schreef:haaij..
ja je hebt ook gelijk maar dat is het nou juist.. op 1 hindernis gaat het juist heel erg goed.. dan heb ik haar helemaal onder controle.. het is als het een heel pacour wordt.. en tijdens de les stopt die inderdaad niet!
ik heb allen problemen in een pacour.. en in de les ook want dan staat er ook een pacourtje.. dan is ze niet meer te houden.. en vind ze alles eng.. en ik heb geen zenuwen egt niet.. maar dit heeft ze dus ook tijdens de les.. maar dan is ze wel op eigen terrein dus dan vind ze het niet eng,, maa rop de wedstrijd is alles eng.. en dan in comninatie met dat racen is het nix op de wedstrijden.,
bedankt:)..
Er zit nogal wat tussen 1 enkele hindernis en 'n parcours. Probeer dan de rust van de ene hindernis uit te bouwen naar rust met twee hindernissen. Net zolang tot ze rustig een parcoursje springt.
Als ze in de les al niet te houden is, lijkt wedstrijd rijden me ook niet te doen. Dat is weer een stap verder.
" Je bent in het diepe gesprongen terwijl je nog niet naar het trappetje kan zwemmen. Je kan wel een beetje zwemmen, maar nog niet genoeg om bij 't trappetje naar 't droge te komen. "
Begrijp je deze metafoor?