Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

hoiallemaal schreef:btw evelien? ik hoop ook dat ze vallen }>
jakkes wat een oliebol jongens man
ze waren vandaag alweer bezig zond van het land daar
stomme motors ook altijd 
wel goed gezegd ja..
juline schreef:vraagje waarom rij je met een westernzadel terwijl je eigenlijk gewoon dressuur rijdt?
ik snap dat het lekker zit...
Succes!
dankje

_lovahgirl_ schreef:ik wil nu weer meer western gaan rijden omdat de eerste verzorgster dat ook alleen maar gedaan heeft en het is mischien heel gek maar met dat zadel springt ze wel in de linkergalop goed aan dus ik ga nu meer western rijden en er komen mischien ook western cursussen op de manege heb ik gehoord dus ik ga mischien wel met jitske daar heen
_lovahgirl_ schreef:ik wil nu weer meer western gaan rijden omdat de eerste verzorgster dat ook alleen maar gedaan heeft en het is mischien heel gek maar met dat zadel springt ze wel in de linkergalop goed aan dus ik ga nu meer western rijden en er komen mischien ook western cursussen op de manege heb ik gehoord dus ik ga mischien wel met jitske daar heen

en dat is het belangrijkste he!

xMarleeNx schreef:ik vind het leuke foto's! en leuke haffies!
jullie hebben er zo te zien plezier in om te rijden!en dat is het belangrijkste he!
Sjonniej schreef:Pfff.... Oude verzorgers; Had er gebleven of bemoei je er niet mee. Gelukkig zijn jullie wel perfect en doen jullie niets fout!! Laat deze meiden lekker, je zult merken dat het steeds beter gaat. Als jij vind dat ze die pony's verkeerd doen, had jij bij ze moeten blijven. Zij verzorgen nu die beestjes en jij hebt er niets over te zeggen. Het ziet er niet verkeerd uit, en misschien ook niet zo heel raar dat een pony met die frisse weer eens een bokje maakt. Dat doet zelfs het braafste paard.
Meiden; Het ziet er hartstikke leuk uit. Ga zo door, het zal vanzelf beter gaan en jullie zullen elkaar beter gaan begrijpen. De bodem ziet er ook niet zo heel lekker uit, dus als het straks weer zomer is. Je lekker iedere dag kunt rijden en ze een goede bodem hebben, zal het lekkerder gaan lopen!

_lovahgirl_ schreef:haaj yvon![]()
wat was de vraag dan over het kleedje onder me zadel?
is die van jou ofsoow
anders laat je die meiden ff in plaats van hier interesant te gaan zitten doen op bokt dat je die paarden kent
die ander ziet er ook poepig uit
mijn pony is ook schatig en al helemaal met het westernzadel

Natasja91 schreef:Leuke foto's hoor!
Wat een stelletje bij elkaar hier zeg
Leuke pony's!