Haha, ziet er wel grappig uit verder hoor, maar als ik eerlijk ben, vind ik het niet mooi
. Maar dat maakt ook helemaal niet uit, als jij het maar mooi vind, dan is alles goed
. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Maar dat maakt ook helemaal niet uit, als jij het maar mooi vind, dan is alles goed
.

Op die foto van voren zeg maar.
moowsy schreef:Gave foto's!! Echt heel leuk!
Alleen het lijkt wel of je een beetje scheef zit.![]()
Op die foto van voren zeg maar.
mn houding is op deze foto's echt bar slecht, moet er toch maar weer is op gaan letten..
.. ik heb voor mijn pony ook roze spulletjes.. maar zo roze..
.. dat niet.. echt wijs!>.

Ik vind het wel cute staan 
Brechtje schreef:wéér een fjord in het roze..
*gaap*
alle fjorden in nederland roze ofzo?
Verder wel schattig,.
susan schreef:ah arme rydar
je zou hem nog aan een identiteitscrisis helpen
maar zou die dat dan niet al een half jaar hebben? steek hem steeds in lieve kleurtjes(zoals babyblauw
)quincy123 schreef:effe vraagje.. waar heb je dat gekocht.. ik heb voor mijn pony ook roze spulletjes.. maar zo roze..
.. dat niet.. echt wijs!>.
groetjes

? Lady_lover schreef:hihi mijn pony zijn manen zijn lkkr nog langer![]()
ik vind lange manen meer wat voor een merrie![]()
maja dat vind ik;) leuk dat roze baby blauw stata oowk altijd heel goed
lekker wapperen in galop
Breitling schreef:Brechtje schreef:wéér een fjord in het roze..
*gaap*
alle fjorden in nederland roze ofzo?
Verder wel schattig,.
Je haalt de woorden uit mn mond, heb het al gedacht bij meer topics. Ben die kleur en dat dekje nu wel een beetje zat. Je kunt geen topic openen of je komt dat dekje tegen
patries_kjp schreef:hahaha coowl!! ik zag laatst iemand op wedstrijd... ze had het volgende; een rose GPA pikeur cap, rose springblouse onder dr jasje, rose handschoenen, rose dekje en rose peesbeschermers en strijklappenen dat op een paardenwedstrijd... hahaha wat heb ik gelachen zeg!!! maar goed je fjordje staat het wel coowl!! misschien moet ik het ook eens kopen zodat albert( onze springruiter ) ermee kan rijden, zal ie leuk vinden hahaha