Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miko schreef:Lijkt me een groot paard, moeilijk om bij elkaar te rijden! Ze heeft wel erg fijne gangen volgens imij.
Ik ben het wel eens met Tulandro dat het vooral op de eerste 3 foto's lijkt of het paard haar hoofd wat kantelt. Maar het kan ook zijn dat je net een volte inzet

rockey schreef:Tulandro schreef:Leuk beestje, het lijkt alleen op de foto's dat ze met dr hoofd gekanteld loopt, of met een overdreven stelling.
uh huh geef eens een foto, want wat je zegt kan ik uit geen enkele foto opmaken ...

talented schreef:Echt groot is ze niet, geloof dat ze op deze foto's groter oogt dan dat ze in werkelijkheid is.
. 

Miko schreef:Lijkt me een groot paard, moeilijk om bij elkaar te rijden! Ze heeft wel erg fijne gangen volgens imij.
Ik ben het wel eens met Tulandro dat het vooral op de eerste 3 foto's lijkt of het paard haar hoofd wat kantelt. Maar het kan ook zijn dat je net een volte inzet
DaniellevA schreef:Leuke foto's ziet er best goed uit!
Jammer dat ze zo onduidelijk zijn en daardoor een verkeerd beeld en comentaar krijgt zoals "teveel stelling of kantelen" want dat is in mijn ogen NIET het geval.
talented schreef:Geloof dat jij het aan het rechte eind hebt
Er worden hier op bokt al genoeg nare discussies gevoerd... Als ik de foto zie, zeg ik eerlijk wat ik zie. En natuurlijk is een foto een momentopname, dus zegt dat ook niet alles. Maar ik reageer liever eerlijk dan alleen " mooi!" te roepen
.
. meiske16 schreef:nou het ziet er goed uit hoor!!
je rijdt''m netjes en je zit zelf ook netjes!!
wat rijdt je nu precies met 'm?
)
Melanie15 schreef:Leuke foto's hoor. Ik rij ook een flemmingh en ze lijken toch wel heel veel op elkaar,alhoewel die van mij een grovere hals heeft