Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Komt wel goed! 
liberty schreef:Je pony heeft wel wat weg van Nono van Benneton op bokt
Leuk beessie hoor
Douni schreef:Hihi, ze hebben ook dezelfde vader
Douni schreef:Ik ben met haar begonnen toen ze 3 jaar was, maar na enkele vallen moest ze weg naar een "proffesionele" trainingsstal.
Daar is ze een heel jaar met slof gereden en daardoor is ze zoekt ze nu zoveel steun aan de slof dat hij er niet afkan.
Rijd ik zonder slof, kan ik net zo goed neit rijden, want dat vliegt ze de hele bak door.
Er wordt aangewerkt om deze eraf te krijgen.
En daarom wil ik geen commentaar op de slof, omdat ik er zelf niet voor heb gekozen om haar met dit te rijden!

Anneke schreef:Niet banketstaaf bedoeld, maar de enige die niet zonder die slof kan, ben jij.
Een paard kan echt wel zonder slof lopen hoor, dat is echt niet zijn steun en toeverlaat.
Het feit dat ie zonder, de hele bak doorsjeest, heeft imo meer te maken, dat jij zonder slof niets te vertellen hebt, en ze dus aan de haal gaat met jou.
Dus ik zou me niet op de slof richten, maar hem niet meer opdoen, en aan dat weg-ren probleem werken, en dan een martingaaltje opdoen.
En als jij het niet red, laat iemand anders het dan oplossen.
Want de slof op deze manier gebruiken is niet bepaald paardvriendelijk, en je schiet er weinig mee op.
Maar afijn, uiteraard zie ik dit maar van foto's, maar ik vind jouw toelichting op die slof onzin.
Sorry, ik wil je absoluut niet aanvallen oid.
Veel succes met je paardje iig.
.
caranthir schreef:Anneke schreef:Niet banketstaaf bedoeld, maar de enige die niet zonder die slof kan, ben jij.
Een paard kan echt wel zonder slof lopen hoor, dat is echt niet zijn steun en toeverlaat.
Het feit dat ie zonder, de hele bak doorsjeest, heeft imo meer te maken, dat jij zonder slof niets te vertellen hebt, en ze dus aan de haal gaat met jou.
Dus ik zou me niet op de slof richten, maar hem niet meer opdoen, en aan dat weg-ren probleem werken, en dan een martingaaltje opdoen.
En als jij het niet red, laat iemand anders het dan oplossen.
Want de slof op deze manier gebruiken is niet bepaald paardvriendelijk, en je schiet er weinig mee op.
Maar afijn, uiteraard zie ik dit maar van foto's, maar ik vind jouw toelichting op die slof onzin.
Sorry, ik wil je absoluut niet aanvallen oid.
Veel succes met je paardje iig.
Ergens heb je wel gelijk, maar aan de andere kant is deze TS een van de weinige die les heeft en op zich klinkt de instructie niet verkeerd. Daarbij reageert ze normaal en klinkt het alsof ze serieus bezig is. En dat kom je maar weinig tegen op bokt.
Verder kunnen paarden best in de slof gaan hangen en is het niet altijd even makkelijk weer zonder te rijden, als zij het rustig met goede hulp wil afbouwen lijkt me dat net zo goed als jouw methode.

ThePast03 schreef:Mag ik vragen hoe je instructrice heet?
Douni schreef:
Gaelle Hagemann, nog niet lang maar ik ben heel tevreden over haar.
ziet er mooi uit
cissie schreef:Hoe heeft het zover kunnen komen dat de pony bij die beruchte stal 1 jaar zo gereden is, waar was jij dan al tijd?
Niet op een nare bedoeld bedoeld mijn vraag, ik snap dat stukje alleen niet.
*