Erg leuk paard !
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Belli schreef:Spikkel schreef:Amaaai Isabelle, mijn mond valt hier open, wat een kwijlbeest!!!
Dus dat word hoogstwaarschijnlijk jou toekomstige paard??
Whaaaaaaaaa.... wat leuk zeg!
Het rijden ziet er echt super uit!
Dan mag ik hem toch wel eens meeten hé???
Tuurlijk!!!maar het kan zijn dat ik vanaf ik hem heb dat hij in Nederland blijft, ga wrsch traine daar en dus elke dag over ent weer, tis mar een halfuurtje zenne, maar toch, want dan kunnen we echt sneller vooruit komen!
Maar ik ga wel in België wedstrijden blijven rijden, kijk er nu al zohaaaard naar uit, om met hem elke dag te werken!!!
xxx

Spikkel schreef:
Wat is het verschil of je hem daar blijft trainen of hier eigenlijk??
echt zo'n cool paard
! En die komen ni elke dag naar België dus ga ik gewoon bij haar op stal staan en zo kan ik bijna altijd onder goeie begeleiding zijn! En bedankt he... tis idd ne coole
!
word er helemaal blij van
!
!!! ben echt helemaal verliefd, eigelijk wel zielig voor me vriendje, maar ja, pech! 
echt heel mooi

! Kan me voorstellen dat je er helemaal verliefd op bent....
. 

echt super gaaf
Miko schreef:Ben wel benieuwd naar z'n afstamming.
Belli schreef:Het is een IROKO (keur) , vind er spijtig genoeg nergens een foto van!
xxx
. Miko schreef:Belli schreef:Het is een IROKO (keur) , vind er spijtig genoeg nergens een foto van!
xxx
Hmm zegt mij zo niks, maar dat kan aan mij liggen.
Belli schreef:Klinkt niet al te gek want er zit springbloed bij... en mij maken de ouders niet uit... Nashua heeft goeie papieren, maar ja. ik begrijp je reactie niet goed, wat bedoel je... vind je hem daarom maar "stom" of.. nou ja begrijp het niet, iroko kan je trouwens terugvinden bij KWPN gefokte hengsten en hij is ook bij heartbreaker betrokke!
xxx
. En ik bedoel met 'dat zegt me zo niks, maar dat kan aan mij liggen' dat ik niet heel erg op de hoogte ben van dekhengsten enzo. Dus het kan best een hele goede afstamming zijn maar dat ik dat gewoon niet weet
. Snap je het nog
?
, jeeeeej weer bewijs dat ik nog steeds op en top brunette ben!
!thx trouwes!
!