wat een knapperd zeg
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

wat een knapperd zeg
petrahin schreef:Wouw toen ik Justin koch bij Femke was Mio er ook nog. Ik heb spijt ha ha nee hoor. Want ik had het je niet na kunnen doen. Ik heb ontzettend veel respect voor je doorzettingsvermogen en lef.
Gefeliciteerd en ehh dat wordt wel wat hoor dat wedstrijd rijden voor jou en Mio want wat een gangwerk heeft hij en ik denk dat jij dat er zeker uit kunt rijden
, ja Mio is en blijft een aparte, ik kan er inmiddels alles mee en hij vertrouwt mij voor de volle 100%. En had zelf nooit verwacht dat dit zo snel zal zijn.

Marrie schreef:Hé ik heb hier ook gereden afgelopen zondag! Staan nog meer foto's op Internet. Voor de site moet je maar ff pben ofzo. Weet m nu niet meer uit mn hoofd
Was wel leuk daar he? Ik was de 1x 5e en de 2x 7e.
Ze had idd heel eerlijk gejureerd en had ook al gehoord dat ze er geen rekening mee hield dat het onderling was
Ga je nu officieel starten?

horselover21 schreef:Ja Justin koste ons veeeeel minder tijd en moeite om in te rijden!
Wat was dat een schatje!!
Hoe is het nu met hem?
Heb je toevallig een foto van hem? Want hij is de enigste waar ik geen foto van heb, volgens mij!
Enne Frappa, mijn veulen gaat echt vernoemd worden! Heeft ie verdiend!
)
en een leuke combinatie! Top dus! peeky schreef:Ziet er voor die leeftijd prima uit. Doe het rustig aan met hem op wedstrijden en gun hem de tijd, hij ziet er namelijk uit als een paard dat snel leert, maar het is nog zo'n jonkie...
frappa schreef:ja dat weet ik , doe ook rustig aan. Gewoon lekker op mijn gemakje, als ik te hard ga dan neem ik weer een poosje rust want het is nog een ukkepuk.
frappa schreef:Marrie schreef:Hé ik heb hier ook gereden afgelopen zondag! Staan nog meer foto's op Internet. Voor de site moet je maar ff pben ofzo. Weet m nu niet meer uit mn hoofd
Was wel leuk daar he? Ik was de 1x 5e en de 2x 7e.
Ze had idd heel eerlijk gejureerd en had ook al gehoord dat ze er geen rekening mee hield dat het onderling was
Ga je nu officieel starten?
heej wat grappig, ik weet dat er nog meer foto's zijn. Foto's van de prijsuitreiking van mij stond nog steeds te glunderen zoals ik jullie zo laat zien.
Het was een ontzettend leuk idee en ik hoorde dat het voor herhaling vatbaar was ben benieuwd.
De jury heeft gejureerd zoals ze dat normaal op een officiele ook zou doen.