leuke zomer foto's

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vivanes

Re: leuke zomer foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 16:24

xSuusx schreef:
Denk je dat we een karretje nog jiet geprobeert hadden? Clown
Karretje vind hij niet leuk,en wil ook niets eens dan lopen.
Hij steigert en blijft staan.
Nu ga je dan afvragen hoe we hem hadde beleerd.
nou gewoon simpel eerst banden werk etc.
Maar karretje vind hij niet leuk Knipoog

Vidn je het misschien niet verstandig om je pony door een deskundige voor de kar te laten beleren.....

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 16:36

hm nee we hebben ook geen intresse om hem voor de kar te laten beleren.
Hij kan ons nog makkelijk dragen dus we rijden er zo 3x per week op..

chiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 16:59

het ziet er niet uit maar een meisje van 43 kg kan een shetlander echt wel dragen vroeger moesten ze boomstammen verplaatsen dat weegt wel wat zwaarder! en de oortjes staan ook naar voren dus erg vind de shet het niet.

forrestangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 17:12

ohhhhhhhhhhhhhhh shone shetjes !!!
nou veel plezier ermee!
en was de zomer nou maar hier, .. Huilen vind regen echt niet leuk!

veel sucses verder ! xxxxxxx groetjes

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 17:20

talented schreef:
Dit zijn echt van die foto's waarbij je zo snel scrollt dat je hoopt dat je ze allemaal gezien hebt. Alles behalve leuk om naar te kijken...

Wauw dat heb je mooi verwoord. wat een ellende zeg.

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 17:27

Wat zit iedereen hier weer te zeuren Rolleyes
Het ziet er niet geweldig uit nee, maar hoe kunnen wij nou van achter onze computer zien of deze shet het houdt of niet.
Deze meiden zien er alles behalve zwaar uit en die pony ziet er harstikke vrolijk uit!
Let er alleen volgende keer op dat het eerste meisje haar handen bij het zadel houdt, haar voeten goed houdt en dus wat netter gaat zitten Knipoog

Frankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:03

ik snap werkelijk waar niet waar iedereen zich zo mee bemoeit! hoe reden jullie vroeger, hoeveel verstand hadden jullie toen al van ons dierbare ras????? ooit op een shet gezeten?
43 kilo is echt niet te zwaar voor een shet, en wat dan nog als het geen kijk is, Als het je niet zint kijk je er niet naar, dan stoor je je er ook niet aan!!! meiden heel veel plezier nog met jullie knappe shet!!!

MyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:14

Het gaat er helemaal niet om of die shet het gewicht kan dragen, maar om hoe het er uit ziet.
En die eerste 2 foto's zien er gewoon vreselijk uit. Als ik zo op mijn pony ga zitten (een E-pony) dan zou ook iedereen hier zeggen dat het er vreselijk uitzag.

En als je deze pony "serieus" wil rijden, mag je eerst wel eens normaal gaan zitten. Op de foto's ziet het er niet uit.

Sorry, voor het botte commentaar, maar ik snap gewoon niet dat sommige mensen dit nog goed gaan praten

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 20:47

Oke my love volgens mij heb jij dit topic niet doorgelezen.
er staat duidelijk dat ik er niet op rij!
ik rij er sirieus mee in de bak voor mn broertje denk je dat ik niks van mn eigen shetje weet??
Ik heb hem zelf ingereden Knipoog
Veder vind hij het leuk..en de lengte valt ook mee en vooral de zwaarte.
Veder wil ik dit niet goed praten want er is veder ook niks mis mee.
er staat ook duidelijk als je het er niet mee eens ben reageer dan niet..en wat doe jij vervolgens?
Laat men in zn waarde en kijk naar een ander topic.
piederolover het was midden in de zomer grootste lol en ff fototjes maken voor de gein bij mn huis.
dus vandaar dat ze niet op der houding lette etc..
..
Veder graag nu mensen reageren die het wel leuk vinden..
en nog maals was voor de lol en let je niet op je houding..

gr

Romeo_haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 20:54

tjaa sommige mensen kunnen niet zo leuk reageren suus dat heb je altyijd hier op bokt. maar goed ik weet hoe het gaat met jou en bobby en hij vind het harstikke leuk, dus tja leuke foto's meid en stoor je niet aan hun xxxx je paarden mutsie

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 20:57

Als ik voor de lol ff een stukje wil crossen zit ik waarschijnlijk ook niet altijd even goed op m'n paard, en je gaat mij niet vertellen dat jullie altijd netjes zitten! Wat maakt het uit.. De shet heeft er plezier in en de meisjes ook. En als je dit er zielig uit vind zien kijk je toch niet. Waarom toch altijd een topic verzieken met dat gezeur over dat het er niet uitziet. Zolang iedereen er plezier mee heeft gaan ze toch lekker hun gang?

Suus, Je hebt een gave shet! Veel plezier ermee! OK dan!
Krijgen we dan binnekort ook foto's van je broertje in actie? Haha!

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 21:10

hoi,
dankje dat je hem gaaf vind Knipoog
foto's van mn broertje kan je lang wachten hij moet nog beginnen maar heeft dan zo en nu pas zin..het is een autist dus snel is hij niet van begreep.
als hij zin heeft gaat hij pas mee..en eerder moet hij er niks van weten..
dus wanneer die foto's klaar zijn of komen kan ik je niet vertelen Verdrietig

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 21:28

Hmm.. wat moet ik hier nou op zeggen, als ik nou 80 kilo was en ik ging op mijn shet zitten, beleefd hij dat maar 1 keer, op de tweede foto zit je ontiegelijk (ofzo Tong uitsteken ) scheef, (dat dat beestje nog niet omvalt Verdrietig ). Jullie rijden hem alleen voor je broertje, dat heb ik der uit begrepen, maar wat leert je broertje hier van, k hoop dat dit beestje je broertje nog kan houden als jullie zo doorgaan, zet je broertje er dan op en ga longeren ofzo, of rondjes stappen, maar doe dit alstjeblieft niet, ik zit ook wel is op men eigen shet, die is... pak um beet.. net 1 meter denk ik, maar ik zit, ik ga der niet schots en scheef op zitten. Jullie vallen nog een keer. Of doe hem voor een karretje, zoals nog iemand het hier zij. Word hij alleen wel sterker en gespierder van, is misschien niet zo goed idee...

Veel plezier er mee.. Bloos Schijnheilig

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 21:55

oke nog 1 maal!
REAGEER ALLEEN ALS JE HET LEUK VIND!!! Boos!
uitleg heb ik al 10x gegeven.
mn broertje is autist en die stapt niet zo 1,2,3 erop!
en over een karretje hadden we ook al uitgelgt..kijk als je blief anderen topci door!

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 22:51

dit zullen jullie geen leuke reactie vinden
maar mensen die lopen te zeiken over het feit dat die eerste 2 foto's niet om aan te zien zijn moeten eens gaan bedenken hoe een paard zich voelt met allerlei hulpteugels en moeilijke oefeningen

want zo te zien aan jullie avatars en namen zijn jullie allemaal wedstrijdtruiters en zullen jullie dus ook allemaal vreselijk veel van jullie paarden vragen
en tuurlijk jullie paarden zullen er ook plezier in hebben en er is ook niks op tegen maar bedenk idd ff van te voren wat je plaats
als die meiskes er plezier in hebben om zo met hun shet om te gaan laat ze lekker

ik ben zelf ook geen voorstander van het feit hoe dat meiske op die pony zit maar zolang dit niet iedere dag gebeurd of in zijn training dan kan het toch geen kwaad???

alsof jullie nooit een geintje uithaalde met jullie pony's toen jullie een jaar of 10 waren.

maar ja genoeg geklaagd
hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel
en wil me er verder ook niet meer mee bemoeien

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:10

talented schreef:
Dit zijn echt van die foto's waarbij je zo snel scrollt dat je hoopt dat je ze allemaal gezien hebt. Alles behalve leuk om naar te kijken...

Stop dan met kijken of reageer niet.Dat je nog de moeite hebt genomen om uberhaupt te reageren Rolleyes
Zegt toch ook wel wat natuurlijk Slapen

On-topic.....errug schattig krijg weer helemaal zin in mn vergane pony-tijdperk Haha!

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 08:47

viewtopic.php?f=10&t=365206

Citaat:
En ik maak niet zwart... jouw paardenkennis en omgang van paarden staat mij en vele andere niet aan. Erg onverantwoord en vaak weet je voor de helft niet wat je aan het doen bent. En dan heb ik het met name over hulpteugels tuigen enz.

Jij denkt alleen aan wat jij wil... niet aan wat het beestje aan kan of wil. Je rijd uren op een groen paard buiten. Je gaat uren met een shet en wagen op pad wat normaal nooit loopt. Als het shetje dan helemaal stijf is ga je nog even hard zijn benen staan poetsen.... en dan gek vinden dat hij slaat

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 08:55

haha die ene is net een mini haffie..Tong uitsteken

maudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 09:34

xSuusx schreef:
REAGEER ALLEEN ALS JE HET LEUK VIND!!! Boos!

Over de foto's is al genoeg gezegd, dus daar ga ik hebt niet meer over hebben. Maar dat je alleen leuke reacties wilt slaat alles. Je zit op een openbaar forum. Dat betekent dat je leuke en minder leuke reacties kan krijgen op je foto's. Daardoor ontstaat er een gesprek of een discussie tussen de mensen die deelnemen aan dat forum. Als je daar niet tegen kan, ben je blijkbaar nog niet volwassen genoeg om aan een forum deel te nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 10:49

grof zijn?? maar dat kan ik ook! Bloos
mensen mensen wat un commentaar toch weer! verdorie zeg! het ziet er niet uit maar ze zit dat beestje echt niet in de weg dat beestje heeft gewoon plezier! of zijn jullie allen een btje blind? dat zielige gezeur altijd over het rijden op een shetje begin ik echt spuugzat te worden altijd diezelfde moedeloze oeverloze zeikdiscussies waar nooit iemand het over eens zal worden!
de een zegt dít de ander zegt dát BLABLABLA
ik toch beter bekend als degene die altijd complimentjes geeft
trek nu ook me mond eens open!

hou hier toch eens mee op!! altijd die negatieve dingen die ik moet lezen omdat mensen het altijd beter weten dan een ander!

het maakt BOKT vooor mij en vele anderen minder plezant om te bezoeken Boos!

hoppakee mijn stoom is afgeblazuh!! Clown Haha!

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 15:17

die lichte Lovers

leuke foto's ik wil ook dat de zomer weer komt Ja

Acilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 16:36

eerst en vooral: mooie shet!

en ik ken het wel, dollen met shetjes: dit weekend heb ik nog meegedaan aan ponygames met een shet Clown

maar lol of niet, denk niet dat 2 fracties na de 2 foto getrokken de pony lol had.... keihard klappende benen tegen zijn ribben is voor geneen paard fijn.
je kan dollen op een paard, en even stom doen, zolang je je paard zelf niet in de weg zit of pijn doet... maar mij gaje niet vertellen dat de benen van dat meisje weer zachtig op hun plaats belandden (als ze die plaats als vonden..)

en zoals iedereen hier zegt: als je een topic start, kan je niet verwachten dat alleen positieve commentaar komt. hier op bokt zitten heel veel mensen die er veel van weten, en van tips kan je alleen maar leren! Knipoog

veel succes nog met je mooie shet!

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 16:39

talented schreef:

haha ja zoiets dacht ik ook.. Ik vind het ook een beetje sneu voor dat shetje eigenlijk. En als jullie een paar keer per week zo op dat beest zitten, vraag ik me af hoe dat beessie zich wel niet moet voelen...

Wel een mooie shet trouwens, leuk koppie zit er op!

Anita87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:26

die schet is bijna weg onder die kinderen Verward
lijkt trouwens meer n falabela dan een schetje..

n (normale) schet kan ong tot 50 kilo houden..
het ziet er hier heel zielig uit omdat dit zn rank schetje is.. dunne beentjes.. slank gebouwd..

vind het geen rijponytje..

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:32

Mooie shet !!!!
Hoe erg is je broertje autisties(of hoe je het ook schrijft)?
Ik heb wel gehoord dat therapieen met dieren en dan vooral pony rijden erg kan helpen... Ik hoop dat het bij jou broertje ook zo is...

iig vet leuke paardje!!!