Esprit @ work in het winterzonnetje

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Re: Esprit @ work in het winterzonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 08:53

Leuke pony joh!! Echt een super cute ding..!! Maar ehm....volgens mij zit je keelriem te strak... Knipoog

Margriet7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 15:10

meiske16 schreef:
een heel mooi beestje,alleen had ik wel me bedenkingen toen ikde eerste fotos zag,ik dacht echt:die gaat een beetje haar steigerfotos showen Schijnheilig
maar er kwam meer,dat er ook stukken beter uitziet!!
netjes!! Haha!

whahahha, lol dat dacht ik ook Schijnheilig , maar loopt mooi hoor! gaaf setje ook Ja!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:45

haha je moet er wel heel wat voor doen om in de "piste" te komen Tong uitsteken

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:55

Leuke foto's hoor maar zou je je pony niet eens afleren te steigeren? Steigeren is gevaarlijk en okee ik zie dat je er op blijft zitten en dat je er geen problemen mee hebt maar als je er vanaf wil moet je wanneer je pony het weer doet eens iemand een zacht (halster)touw laten aangeven en klop er dan zacht mee onder de buik. Je pony zal dan denken dat ze word aangevallen door 'iets' van buitenaf en zal het niet meer doen na een paar keer geklopt te hebben. Je pony weet niet dat jij het doet want het is de bedoeling dat je het achter je been langs doet. Misschien heb je wat aan de tip.

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:16

Da pleintje lijkt superhard op da van Kalmthout-Achterbroek..
Is het dat of nie? Lachen
Leuke foto's!!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 20:19

Jep theelichtje, dat is het Lachen.

Dressage 19, op deze foto's zie je dat niet, maar ze heeft echt rakke tikken gekregen, steigeren is gevaarlijk, dus ze moet vooruit, of ze wil of niet. Daarom dat ik ook bokken kreeg, als reactie op de zweep, maar ik ben haar blijven vooruit rijden (dus ook met zweep) tot ze stopte met bokken en steigeren en eindelijk voorbij dat punt ging. Verder was er ineens niets meer aan de hand Gestoord. Dit was trouwens de eerste keer dat ze zo deed.

Dus hetgene wat ik doe is misschien iets hardhandiger, maar ik denk dat we verder wel in dezelfde lijn liggen qua mening. Steigeren mág niet.

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:57

aaah!! Mooie pony zeg! echt heel gaaf! Die aftekeningen zijn ook echt om spontaan bij te gaan kwijlen Lachen

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 12:00

Ik vind Esprit een heel mooie pony. Ziet er schattig uit (maar is blijkbaar niet altijd even lief Haha! )

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 12:08

Esprit is stoer, maar Apache is stoerder Cool

Vind het knap dat jij er zo rustig bij blijft als zij probeert op te stijgen Haha!