Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Tjha schreef:... ik zet me handen uit elkaar omdat tirana dat beter door de rug gaat lopen,, zo kan ik eerder op concour en heeft ze niet zo veel last van haar rug![]()
![]()
echt broederliefde onie carlijn
waarom zouden je handen uiteen moeten om het paard beter over de rug te laten lopen, is toch helemaal niet nodig, je kan je handen net zo goed bijeen houden. Je moet gewoon werken met je benen dan! Dat is echt één van de raarste dingen ooit gehoord
! Ni slecht bedoeld want kvind er netjes uitzien, alleen klopt je uitleg niet 

Belli schreef:Tjha schreef:... ik zet me handen uit elkaar omdat tirana dat beter door de rug gaat lopen,, zo kan ik eerder op concour en heeft ze niet zo veel last van haar rug![]()
![]()
echt broederliefde onie carlijn
Dat begrijp ik niet echtwaarom zouden je handen uiteen moeten om het paard beter over de rug te laten lopen, is toch helemaal niet nodig, je kan je handen net zo goed bijeen houden. Je moet gewoon werken met je benen dan! Dat is echt één van de raarste dingen ooit gehoord
xxx
. maar ik krijg les van iemand ide der gewoon heel veel verstand van heeft. en als zij er is rij ik haar meer met het been. zij weet gewoon hoe je die dingen moet oplossen enzo. maar als ik bij haar ook niet met het been rij, krijg ik er ook van langs
LiSSy schreef:waar zie jij een achterhand die slecht meekomt dan?

tirana_nr1 schreef:Belli schreef:
Dat begrijp ik niet echtwaarom zouden je handen uiteen moeten om het paard beter over de rug te laten lopen, is toch helemaal niet nodig, je kan je handen net zo goed bijeen houden. Je moet gewoon werken met je benen dan! Dat is echt één van de raarste dingen ooit gehoord
xxx
nou dat kan ik ook uitleggen.
tirana trekt telkens haar hoofd eruit, ik ben nog niet alte handig met mijn vingers dus moest ik mijn handen breed neer zetten. dan kon ik haar sneller corrigeren. maar met het been er bij gaan werken kkomt nog.. daar zijn we mee bezig. want als ik dat nu doe gaat ze stil staan en doet ze geen stap verder, ja in de lucht maar verder ook niet.. maar ik krijg les van iemand ide der gewoon heel veel verstand van heeft. en als zij er is rij ik haar meer met het been. zij weet gewoon hoe je die dingen moet oplossen enzo. maar als ik bij haar ook niet met het been rij, krijg ik er ook van langs

Lenn schreef:Wat betreft die volgorde (eerst achter, dan voor) ben ik het met je eens
Maar ik vind hem toch niet bijzonder op de voorhand lopen en het achterbeen komt ook heel goed mee.
Wat voor nieuwe laarzen zijn dat, anky's?

Lenn schreef:Wat betreft die volgorde (eerst achter, dan voor) ben ik het met je eens
Maar ik vind hem toch niet bijzonder op de voorhand lopen en het achterbeen komt ook heel goed mee.
Wat voor nieuwe laarzen zijn dat, anky's?