Dean @ Longeerwork

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kiim

Re: Dean @ Longeerwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 14:34

Je zou de bijzet of aan de onderkant vast moeten maken, of niet onder z'n oksels maar via de zijkant. Verder valt het paardje heel erg op de voorhand en ziet het er niet uit of ze actief gehouden word van achter, de achterhand word helemaal niet gebruikt.
Heel het plaatje ziet er nogal gedwonge uit.
Leuk paardje verder wel hoor Ja

nickepickje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 14:37

Al zou ik de bijzet aan de zijkant vast maken gaat hij op het bit lopen hangen en dat moet ik niet dus dat gaat ook niet gebeuren, en over dat het er gedwongen uitziet heb ik al iets over gezegt, en het zijn ook maar moment opnamens, hij loopt echt niet de hele tijd zo het overgrote deel loopt hij wel relaxt enzo...

xSuusx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 14:52

Hoi,
Leuke foto's weer..
Ach dan moet je paardje maar niet bokken en steigeren he Knipoog
niet iederpaard loopt even netjes en luistert precies.
Je moet doen wat je wilt jij weet wat het beste is voor je paardje.
wij kunnen alleen beoordelen vanaf foto's jij ziet hem in het echt dus ook als hij moet lopen.
Als je denkt dat het niet schuurt of hij er geen last van hebt dan vind ik het geen probleem.
En idd mijn pony loopt nooit met zn oortjes naar voren,en geloof me het is geen darm hoor Clown
ze is alleen wat sago afentoe..
Maar meis veel plezier en nog mee hoor..en ik spreek je wel weer op msn Knipoog

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:04

nickepickje schreef:
Al zou ik de bijzet aan de zijkant vast maken gaat hij op het bit lopen hangen en dat moet ik niet dus dat gaat ook niet gebeuren, en over dat het er gedwongen uitziet heb ik al iets over gezegt, en het zijn ook maar moment opnamens, hij loopt echt niet de hele tijd zo het overgrote deel loopt hij wel relaxt enzo...

Het was niet aanvallend bedoelt hoor Knipoog alleen maar tips.. Ik heb verder het topic ook niet gelezen

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:21

Leuk beestje hoor!
Hij loopt alleen wat op de voorhand.
Wat is eigenlijk de reden dat je de bijzet op deze manier vast maakt?
Heb je hem al eens gelongeerd met de bijzet tussen de benen aan de singel (dus aan de onderkant vast gemaakt en niet aan de zijkant).

nickepickje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 23:09

Ik longeer hem al vanaf dat ik hem heb zo.. en het is altijd goed gegaan, nu nog steeds, en zo vaak word hij niet gelongeerd