Urko @ jumping work

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tibamar

Re: Urko @ jumping work

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 23:16

Leuke foto's...t ziet er netjes uit hoor Lachen
En wat een lief koppie heeft je pony Haha!

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 00:21

het is precies mijn pony Ja lijkt er echt mega op

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 12:58

je pony springt goed zeg!
Alleen oppassen dat je niet te vroeg naar voren gaat en je paard niet te vroeg aflaten zetten... (kruisje)

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:24

Urko schreef:
Hahah jah Urk vond de oxer zelf eng, ... hij had echt zoiets van WA KUN JE DAAR OVERHEEN.. maar toen hij eenmaal erover was had hij zoiets van LEUK!!!!!!! Lieki kan ook kei gaaf springen! De eerste sprong was indd echt zovan. wel doen- nie doen

Ja Mario staat op de foto! Ik heb nog wel wat foto's van Lieki maar niet van het rijden die zijn te wazig. (SPOOK-lieki is het dan) Ik heb ook nog foto's van Sabia en Urk in de wei, zijn best grappig

Ik zie je wel weer op de manees!

Je mag die foto's wel plaatsen hoor Ja

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 22:54

calypso1989 schreef:
het is precies mijn pony Ja lijkt er echt mega op

Cowl Weer een Urko-look-a-like Bloos

Heb je een foto Haha! Bloos

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 22:57

moes schreef:
je pony springt goed zeg!
Alleen oppassen dat je niet te vroeg naar voren gaat en je paard niet te vroeg aflaten zetten... (kruisje)

Dat ik te vroeg uit het zadel kom dat weet ik, komt omdat ik nog nooit echt springles heb gehad... (ja in de manege lessen, maar dat was niet echt van wat je zegt... SPRINGEN... als je maar ik verlichte zit ging staan)

Omdat ik dus nooit springles heb gehad ofzo. Laat ik urk zelf afzetten. Heb zelf nog niet het gevoel van NU moet je afzetten snaps?

@marlleen88 Dankje Bloos Ben zelf ook helemaal fan van zun koppie Bloos Bloos Bloos Bloos

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:18

Leuke pony! en leuke kleur setje, staat goed bij hem!

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 12:37

owkeej, dat wist ik niet sorry..
Maar je kunt dit gevoel wel krijgen door veel te springen...
En dan niet elke dag weet ik et hoeveel hindernissen gaan springen maar bijvoorbeeld elke keer nadat je gedressuurd hebt eventjes een paar keer een kruisje springen........
Nou ik hoop dat je wat aan mn tip hebt want ik vind dat je verder erg netjes springt...

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 17:43

moes schreef:
owkeej, dat wist ik niet sorry..
Maar je kunt dit gevoel wel krijgen door veel te springen...
En dan niet elke dag weet ik et hoeveel hindernissen gaan springen maar bijvoorbeeld elke keer nadat je gedressuurd hebt eventjes een paar keer een kruisje springen........
Nou ik hoop dat je wat aan mn tip hebt want ik vind dat je verder erg netjes springt...

Ik spring niet zo vaak, gewoon omdat ik geen zin het om een hindernis op te bouwen. ( in je eentje gaat dat niet zo snel en omdat ik op een gewone doordeweekse avond bij ons op de manege de bak bijna nooit voor mezelf heb) Als we springen is dat meestal in de vakantie en dan springen we met zun 4 a 5 mensen. Dan is het ook veel gezelliger, want als 1 iemand maar gaat springen, kan de rest bijna niet meer rijden in de bak. Maar toch bedankt voor je tip!

Cassielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 18:01

leuek foto;s maike! jammer dat mijn foto's (dat ik sprong op cas ) een beetje donker waren! (en dan daarbij, hij ging ook wel een beeetje znel om een mooie foto te maken recht boven de sprong haha) Haha! maar leukr foto's! Tong uitsteken