!!!ik vind het echt super gaaf.. staat je beetsje goed
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

!!!
! Ja wat je zelf al zegt, je armen.. maar daar heb ik ook moeite mee hoor
xxxx 

leuk.Watch_Me schreef:Leuk paardje hoor
Setje staat haar hemleuk.
Ze loopt eigenlijk een beetje op alle foto's op de voorhand.
Miss een keer zonder elastiek proberen.
Volgens mij hangt ze daar op.
Verder ziet het er allemaal heel ontspannen uit!
leuk setje mies!! ik kom snel x langs als fotograaf hoor
Whoow met elastiek zie je duidelijk verschil
sweet_angel schreef:Whoow met elastiek zie je duidelijk verschil
ShannaY schreef:sweet_angel schreef:Whoow met elastiek zie je duidelijk verschil
Hoe bedoel je?
Yoghurt schreef:Wat een mooi paard, wat jammer dat die elastiek eraan zit. En roze ziet er misschien schattig uit, maar ik vind het een beetje heel erg tuttig. Je moet het dier wel een beetje in zijn waarde laten en niet aankleden als een of ander zoet snoepje, dat vind ik gewoon een beetje zonde van zo'n paardje. Je kunt er dan beter een heel luxe kleur op leggen, bijvoorbeeld donkerblauw of bordeaux, en dan met zo'n gouden randje. Dat oogt wat serieuzer.
Hoe lang ben je trouwens bezig met het bandageren en aankleden van het paard? In die tussentijd was ik allang serieus aan het rijden, want daar gaat het uiteindelijk om, toch?
. Het ziet er netjes uit, mooie combinatie
. 

Yoghurt schreef:Wat een mooi paard, wat jammer dat die elastiek eraan zit. En roze ziet er misschien schattig uit, maar ik vind het een beetje heel erg tuttig. Je moet het dier wel een beetje in zijn waarde laten en niet aankleden als een of ander zoet snoepje, dat vind ik gewoon een beetje zonde van zo'n paardje. Je kunt er dan beter een heel luxe kleur op leggen, bijvoorbeeld donkerblauw of bordeaux, en dan met zo'n gouden randje. Dat oogt wat serieuzer.
Hoe lang ben je trouwens bezig met het bandageren en aankleden van het paard? In die tussentijd was ik allang serieus aan het rijden, want daar gaat het uiteindelijk om, toch?
Ieder heeft zijn eigen smaak, respecteer dat! Beetje triest hoor.. 

Dit zou ik een ruin nooit aandoen, behalve bob