cloris schreef:
Zoo nou is het weer even gedaan met de fotos
Dat zal toch wel niet
, morgen weer een nieuwe sessie?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
cloris schreef:
, morgen weer een nieuwe sessie?
Sannah schreef:cloris schreef:
Dat zal toch wel niet, morgen weer een nieuwe sessie?
cloris schreef:Jeetje wat een reacties over mijn houdingleuk om te lezen en dat voor een hernia patient
, jij zit zo netjes!
Biepje schreef:tjonge jonge, ik zal het nog maar eens zeggen, jij zit zo netjes!
thanks

Anniek schreef:EEY
top paardje! Echt gave foto's!
Wat rij je met hem?
Wat voor ras is het?
Hoe oud is die?
Sorry ben beetje nieuwsgierig![]()
Ben echt onder de indruk!!
Anniek schreef:Welke klasse rij je in de dressuur?
En wat is Garrocha?
maar ik ga toch binnenkort eens starten.
tis jammer dat de profielen het nog niet doen, maar daar staat een leuke fotoreportage.. 

mariellexxx schreef:heej dit is op de waalmanege in krimpen a/d ijssel!!! sta je daar nog steeds?![]()
Ik rij er zelf niet maar ben er nu bijna iedere week wel te vinden ik ga dan mee met een vriendin die daar gewoon haar lessen heeft. BLijf je daar staan tot het eind, en verhuis je mee naar een andere stal ofzo hoe doe je dat?
Ik heb jou paard daar nog nooit gezien ik vind het een prachtbeest!!! en je rijdt hem geweldig !!! Jullei zijn een super combie !!
al had ik geweten dat je daar stond had ik ook geboden voor een ritje en een knuffelbeurt![]()
tegen het huis aan

* cloris schreef:mariellexxx schreef:heej dit is op de waalmanege in krimpen a/d ijssel!!! sta je daar nog steeds?![]()
Ik rij er zelf niet maar ben er nu bijna iedere week wel te vinden ik ga dan mee met een vriendin die daar gewoon haar lessen heeft. BLijf je daar staan tot het eind, en verhuis je mee naar een andere stal ofzo hoe doe je dat?
Ik heb jou paard daar nog nooit gezien ik vind het een prachtbeest!!! en je rijdt hem geweldig !!! Jullei zijn een super combie !!
al had ik geweten dat je daar stond had ik ook geboden voor een ritje en een knuffelbeurt![]()
Ja Piep staat daar nog hoor. Hij staat achterin de gang, niet de lange gang bij de ingang van de bak, maar die andere gang.tegen het huis aan
blijf je daar wel nog even staan dan??? en hoelang sta jij daar al?