Ushi weer @ dressuur (zonder stijgbeugels voor mn houding)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Idra

Re: Ushi weer @ dressuur (zonder stijgbeugels voor mn houdin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:17

Soraya92 schreef:
Goedemorgen !! woon jij op een landgoed ofzo ? Bloos! echt prachtig daar!

Ik denk dat Anja daar maar al te graag zou wonen Tong uitsteken

Dit is in de Ruiterschool Van Oud-Heverlee, vlak aan Meerdaalwoud. Zij mogen er gratis gebruik maken van de bak.
Hier worden veel evenementen georganiseerd (zoals hengstenkeuringen etc.).

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:54

vind zijn bles nog steeds zoo leuk !! Haha!
je houding is er op vooruitgegaan zo te zien, een hele verandering zonder beugels Lachen
ik vind da bortshappen ook maar raar. die van mij deed het ook een tijd. maar elke keer dat hij het deed een tikje en hij deed het plots niet meer Tong uitsteken nu durft ze het soms nog doen meer als je even een tikje met je been geeft ofzo stopt ze wel meteen. Lachen

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 14:59

marjoke schreef:
ik vind da bortshappen ook maar raar. die van mij deed het ook een tijd. maar elke keer dat hij het deed een tikje en hij deed het plots niet meer Tong uitsteken nu durft ze het soms nog doen meer als je even een tikje met je been geeft ofzo stopt ze wel meteen. Lachen

Elke keer een tikje is bij Ushi zeker GEEN oplossing, is eerder het tegengestelde. Heb dat wel een keer geprobeerd, maar daar werd ze echt gek van, en begon ze het gewoon nog meer te doen en helemaal over de zeik te raken. Ach gut Ze doet het gewoon als ze stress heeft, is een soort van afreagering. Dus de beste oplossing bij Ushi is gewoon ontspanning... Lekker ontspannen rijden, en uit haar mond blijven (ze heeft heel gevoelige mond), en als ze borsthapt haar proberen zo los mogelijk te laten. En dit begint steeds beter te gaan, ze begint nu lekker ontspannen te lopen, en begint haar hoofd ook steeds stiller te houden. Lachen

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:00

Anjatjeuh schreef:

http://img216.exs.cx/img216/1083/ushi00346cj.jpg[/img]
Vraag me niet wat ik hier met mn handen doe. Laten we het maar de AdB-methode noemen en doen alsof het de bedoeling is. Tong uitsteken

dit vind ik belachelijk, bij je foto's van je stage bij antoine was je paard tenminste NIET MEER aan het borsthappen
Dit is gewoon een fout in jouw rijstijl , heeft niets met ADB te maken

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:23

Super!
Erg verbeterd!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 17:27

jess2130 schreef:
dit vind ik belachelijk, bij je foto's van je stage bij antoine was je paard tenminste NIET MEER aan het borsthappen
Dit is gewoon een fout in jouw rijstijl , heeft niets met ADB te maken

Ik denk dat je me fout begrepen hebt hoor, het was gewoon een grapje. Scheve mond Ik ben wel de laatste die commentaar zal hebben op AdB, bedoelde het dus ook helemaal niet zo, maar het is wel een feit dat het op die foto NIET de bedoeling was dat ik mn handen zo hoog deed (dus inderdaad een fout in mijn rijstijl, en dat weet ik), en toen dacht ik gewoon meteen aan Adb, en heb ik daar maar een grapje over gemaakt, was helemaal NIET negatief bedoeld. Trouwens (dit heeft er eigenlijk niet zo veel mee te maken, maar omdat jij nu echt doet alsof ik mn paard alweer naar de *** gereden heb tussen de stage en nu), op het einde van mn stage borsthapte ze nog WEL, maar gewoon veel minder, ongeveer hetzelfde als nu, nu stond het gewoon toevallig 2 keer op de foto, en bij de stage niet.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:39

Ik heb je andere topic nog niet gezien, ga ik zo even bekijken, maar ik kan in elk geval zeggen dat je er hier onwijs netjes opzit! OK dan!

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:18

Leuke foto's hoor, netjes! Aparte bles heeft hij! Haha!

Maar even een heel ander vraagje.....wat voor'n trui heb je draag je op de foto's? Ik vind deze echt super mooi! Zou ook wel zo'n trui willen.... Bloos dus mag ik vragen welk merk het is of waar je deze gekocht hebt? Knipoog

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:12

Vind de derde foto vanaf onderen erg mooi Lachen
Ushi is en blijft een heel mooi paardje!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 12:57

linda_lekuri schreef:
Maar even een heel ander vraagje.....wat voor'n trui heb je draag je op de foto's? Ik vind deze echt super mooi! Zou ook wel zo'n trui willen.... Bloos dus mag ik vragen welk merk het is of waar je deze gekocht hebt? Knipoog

Pffff, is al een hele oude fleece, weet het merk niet eens meer. Ik woon in België, en heb hem meer dan een jaar geleden in de Twits in Leuven gekocht, maar denk niet dat je daar iets mee bent. Clown

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 13:01

Anjatjeuh schreef:
marjoke schreef:

Elke keer een tikje is bij Ushi zeker GEEN oplossing, is eerder het tegengestelde. Heb dat wel een keer geprobeerd, maar daar werd ze echt gek van, en begon ze het gewoon nog meer te doen en helemaal over de zeik te raken. Ach gut Ze doet het gewoon als ze stress heeft, is een soort van afreagering. Dus de beste oplossing bij Ushi is gewoon ontspanning... Lekker ontspannen rijden, en uit haar mond blijven (ze heeft heel gevoelige mond), en als ze borsthapt haar proberen zo los mogelijk te laten. En dit begint steeds beter te gaan, ze begint nu lekker ontspannen te lopen, en begint haar hoofd ook steeds stiller te houden. Lachen

Heel goed Anjateuh! Niet op reageren, is echt de beste methode.
ik had ook een pony die het deed, en uiteindelijk was het echt bijna helemaal weg.