Lieve is echt leuk!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

paddie schreef:WOW!! wat loopt die mooj zeg!! wat rijd je met m?
Ik had heel de topic nog niet gezien.. Dus vandaar geen reactie van mij...

Margon schreef:
ShannaY: het valt me op dat jij op heel erg veel foto's zoveel negatief commentaar hebt
Margon schreef:Wat een prachtige schimmel zeg! Heel mooi! Ik vind dat je netjes rijd en die slof hangt vrij los
ShannaY: het valt me op dat jij op heel erg veel foto's zoveel negatief commentaar hebt

loeder schreef:mooie foto's! zo te zien ben je goed bezig!!
Wat jammer dat ik er overal (bij veel geplaatste foto's) bij lees dat er geen commentaar gegeven hoeft te worden op dingen, zoals de slof. Is dat echt nodig?? het lijkt wel of iedereen zich in wil dekken en bang is voor vervelende reacties! jammer!
wat een goed idee om de slof er zo aan te hangen. Je hebt er een knoop in ofnie? dan kan je hem er bij pakken als het nodig is!
Handig!!

, want ik ken r namelijk, ze staat ook bij ons op de manege...
willemien schreef:De foto's waar ze op uitstrekte stonden er niet op, maar inderdaad wel het commentaar dus het was een beetje raar om te lezen. Dus Shanna had wel gelijk hoor. En ach ik weet wie het zegt, want ik ken r namelijk, ze staat ook bij ons op de manege...