Thomas ziet idd veel beter uit
en ik ben wel blij om dit te zien.ik kan absobluut niet wachten met rijd op zaterdag
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Thomas ziet idd veel beter uit
en ik ben wel blij om dit te zien.
loverambo schreef:ben er zelf niet zon voor stander van om met een paard van 4 te springen maar hij zoef er we ruim over heen en als je denk dat hij er al klaar voor is en hij heeft er plesier in ik zou zeggen wat let je!!!
1 ding weet zijn grens maar ik denk dat je die meestal wel weet van je pony/paard
loverambo schreef:ben er zelf niet zon voor stander van om met een paard van 4 te springen maar hij zoef er we ruim over heen en als je denk dat hij er al klaar voor is en hij heeft er plesier in ik zou zeggen wat let je!!!
1 ding weet zijn grens maar ik denk dat je die meestal wel weet van je pony/paard
jongleurtje schreef:nog even over dat 80 cm gebeuren....het wel al kan.....
Miss_Petit schreef:
Je hoeft niet gelijk te stoppen met springen!
Springen is erg goed voor de afwisseling en als stukje training.
Pak af en toe tijdens je normale training wat draf- en galopbalkjes mee.
Als je de ervaring mist vraag dan iemand om hulp om je af en toe wat lage sprongetjes te maken met een afstandbalkje.
Super voor zijn ontwikkeling
Miss_Petit schreef:Lieve meid, zijn 'springtalent' toont hij op deze foto's niet
Ongelijk voor en achterbeen, te vroeg te laat, rug eruit.
Ik zou beginnen met veel kruisje, afstandbalkjes, in-uitje...
Leer hem balans te krijgen boven de sprong (met jouw erop), en techniek te ontwikkelen.
Samsam schreef:ben er zelf niet zon voor stander van om met een paard van 4 te springen maar hij zoef er we ruim over heen en als je denk dat hij er al klaar voor is en hij heeft er plesier in ik zou zeggen wat let je!!!
1 ding weet zijn grens maar ik denk dat je die meestal wel weet van je pony/paardloverambo schreef:
Ach kom, dier zal al 5 zijn, dan zijn er zat die al met gemak een L parcours rondspringen.
xtvax schreef:Let op je zit, niet te snel en te veel naar voren met je lichaam, hierdoor hinder jij je paard om van voren om hoog te kunnen komen. Bij zo'n sprongetje moet je natuurlijk wel wat meekomen met je lichaam, maar niet zó veel.
Verder gewoon blijven oefenen, vind 80cm voor een 4 (het is een T-tje dus neem aan dat hij dit jaar 5 wordt) niet hoog hoor, je merkt zelf wel wat wel en niet kan!
Benen van het paard zijn ongelijk...tja moeilijk oordelen van een paar foto's. Oefen een paar maandjes en maak dan nog eens wat foto's! succes!